Загальні виховні завдання школи | Спосіб виконання (конкретні завдання) |
1.Розвивати соціально-активну, життєтворчу особистість. | 1а.Ціннісне ставлення особистості до праці. 1б. Ціннісне ставлення особистості до природи. 1в.Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва. |
2.Забезпечити збереження та зміцнення здоров’я дітей. | 2а. Пропагування здорового способу життя та дотримання єдиних вимог під час карантину. 2б. Профілактика шкідливих звичок та правопорушень. |
3. Виховувати у дітей відповідальне ставлення до своєї родини, традицій та звичаїв рідного села та країни. | 3а. Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей. 3б. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
4. Забезпечити умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей та інтересів. | 4а. Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування. 4б. Розвиток та реалізація індивідуальних, творчих здібностей дітей у роботі гуртків та секцій. |
Виховна робота проводиться відповідно до Указу Президента України від 18.05.2019 № 286/219 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки», формування у дітей ціннісних життєвих навичок:
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
Ціннісне ставлення до праці
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до мистецтва
Ціннісне ставлення до себе