Мова освітнього процесу



 НАГАДУЄМО:У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ - МОРАТОРІЙ НА РОСІЙСЬКОМОВНИЙ КУЛЬТУРНИЙ ПРОДУКТ!

Упровадження мовного законодавства

Відповідно до вимог статті 10 Конституції України у школі систематично проводилася робота щодо забезпечення державної політики всіх рівнів та дотримання чинного законодавства. Освітній процес здійснюється державною мовою.

Основними найважливішими напрямки діяльності педагогічного колективу закладу освіти є:

*створення національної системи виховання та освіти, орієнтованої на духовно вільну, творчу, гармонійно розвинену особистість національно свідомих громадян;

*Забезпечення умов для постійного перебування школярів під впливом духовної культури українського народу з метою розкриття та розвитку їх природних здібностей;

*залучення дітей раннього віку до культури та історії свого народу;

україномовного середовища;

*здійснення естетичного та емоційного розвитку дітей засобами народного мистецтва та різноманітних видів усної народної творчості.

*заклад освіти проводить набір дітей в 1-й клас лише з українською мовою навчання;  

*школа працює за навчальним планом з українською мовою навчання з вивченням двох іноземних мов:німецької та англійської;                          

*при складанні навчального плану в поточному навчальному році були використані додаткові години з варіативної складової на вивчення: української мови у 5-9 класах, німецької у 8 класі, англійської у 6, 8 класах;

*державною мовою викладаються всі навчальні дисципліни інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу освіти ;

*учнів, що не вивчають українську мову, в школі немає;

*всі члени педагогічного колективу школи володіють державною мовою на належному рівні та постійно працюють над підвищенням культури українського мовлення, через систему самоосвітньої роботи;

*діловодство та ведення шкільної документації, взаємовідносини з державними, громадськими організаціями ведеться виключно державною мовою;

*державною мовою проводяться засідання педагогічної ради, ради закладу, виробничі наради, збори колективу, семінари, педагогічні читання;

*тексти оголошень і повідомлень, плакатів, афіш, реклами виконуються українською мовою;

*інтер’єр та оформлення шкільного приміщення, навчальних кабінетів здійснюється державною мовою;

*у всіх класних кімнатах представлено національну символіку, український колорит;

*в шкільній бібліотеці оформлені тематичні полички та папки: “Українська національна символіка”, “Мова – душа народу» ;

*постійно діють виставки до Дня народження українських письменників та поетів;

*з метою національної-патріотичного виховання, усвідомлення своєї етнічної спільноти, утвердження національної гідності, виховання любові до рідної землі, свого народу, проводяться різноманітні виховні заходи: конкурси ораторського мистецтва, українські ігри та козацькі забави тощо.

Таким чином, в школі проводиться спланована системна робота щодо впровадження мовного законодавства.

Приєднані файли
Закон України Про забезпечення функціонування української мови як державної.doc
Про впровадження нової редакції Українського правопису.docx
Наказ Про мораторій на російськомовний культурний продукт.doc

Останнє опубліковане

06.02.2025
Адаптація першокласників

Колеги відвідали урок математики у вчителя початкових класів Гук Л.В. Зрозуміли, що процес адаптації учнів 1 класу протікає на всіх її рівнях. Навчання викликає у наймолодших школярів позитивні емоції, вони упевнені в собі і не відчувають страху, проявляють самостійність при виконанні завдань і звертаються за допомогою до вчителя після того, як виникають проблеми. Швидко переходять з одного виду діяльності на інший. Особливо активні при виконанні завдань із використанням ІКТ.

04.02.2025
ПОДІЛИЛАСЯ ДОСВІДОМ

формування навичок самооцінювання на уроках української мови та літератури вчитель Михалюк Е.Т. , бо це - невід’ємний елемент навчання. Колеги зрозуміли, що розвиток вмінь й навичок самооцінювальної діяльності учнів відбувається за певних умов. Ознайомилися з ефективними методами розвитку вмінь та навичок самооцінювання,зокрема: " Мішень", "Сам собі вчитель", "Моя робота сьогодні вартує" (на дошці прикріплені «гривні»; учні вибирали і коментували), "Я поставлю собі ? балів" ( коментують) та ін.

31.01.2025
ОТРИМАЛИ ПОДЯКУ

Сьогодні волонтери Грабінський Ігор та Висоцький Василь завітали у навчальний заклад з приємною новиною: вручили подяку директору Горбай Л.В. від особового складу 24 окремої механізованої бригади імені Короля Данила за благодійний внесок у нашу майбутню перемогу над ворогом. Учасники освітнього процесу обіцяли надалі співпрацювати з волонтерами.

30.01.2025
А ВАС ЗАПРОШУЮТЬ

У нашій гімназії - це гарна, приємна традиція. Усі, хто відгукнувся на запрошення Галини Володимирівни Садловської і побував на уроці, зрозуміли і переконалися, що однією з важливих характеристик процесу навчання критичного мислення є право учнів робити помилки. Чим більше учень зробить помилок, тим швидше він дізнається, яка була проблема. Галина Володимирівна поділилася ідеями розвитку критичного мислення на уроці ЯПС у 2 клас, які висвітлила у своєму посібнику «Розвиток критичного мислення учнів початкових класів – ключ до змін початкової освіти»

29.01.2025
ГЕРОЯМ КРУТ

присвятили сьогодні класні керівники урок Мужності. А ще під час перерви учні змогли відвідати кінолекторій "Крути - символ героїзму українського юнацтва", брали участь у вікторині.