Методична скринька



 

ЗАВДАННЯ ПОЗДИМИРСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ   НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 Спрямувати зусилля на  реалізацію :

 науково-методичної проблеми:

 «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу»

 методичної теми:

 «Формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання"

«Створення сприятливих умов для успішного розвитку індивідуальності кожного учня, виховання свідомого громадянина, патріота».

 

                                                                                  Додаток 1         

                                                           до наказу Поздимирської гімназії

                                                                             від 03.09.2024 № 98

 

Список членів методичної ради на 2024 / 2025 н.р.

- Михалюк Е.Т.,заступник директора з НВР - керівник ради;

- Горбай Л.В.,директор школи - відповідальна за вивчення і аналіз стану  освітнього процесу;

- Гук Л.В. - відповідальна за вивчення узагальнення і  впровадження ППД;

- Покотило Г.В..,Мельничук Л.М. - відповідальні за впровадження сучасних форм виховної роботи;                                                                                                                                                                               

- Гук С.В.   - відповідальна за  педагогічні інновації навчання,;                                             

- Скуба О.Г.- керівник МО вчителів початкових класів, вихователів д/п;           

- Михалюк Н.Г. – лідер «шкільної команди вчителів – предметників НУШ».

Методична робота.

Методична робота – це цілісна система взаємозв’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів.

У нашій школі вона спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя; збагачення розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи, досягнення оптимальних результатів освіти; виховання і розвиток особистості.

Основними складовими роботи школи є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання.

Мета науково - методичної роботи

Навчання і розвиток педагогічних кадрів; вивчення, узагальнення та впровадження передового досвіду; створення власних методичних розробок для урізноманітнення та покращення навчально – виховного процесу.

Завдання

· Опанування методологічними й теоретичними основами викладання у Поздимирському НВК, сучасними досягненнями психолого – педагогічної науки;

· вивчення та використання на практиці передового педагогічного досвіду вчителів;

· розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів;

· активізація творчих здібностей вчителів;

· створення необхідних умов для підвищення ідейно-теоретичного рівня та кваліфікації педагогічних працівників;

· сприяння вивільненню часу вчителя для творчості: «Вільний час учителя – це корінь, який живить джерела педагогічної творчості» (В. Сухомлинський)

· сприяння творчому використанню в практиці навчально-виховної роботи найцінніших теоретично-практичних здобутків вчителів новаторів;

· вдосконалення системи стимулювання творчо працюючих учителів.

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

Провідною формою організації науково – методичної роботи є методичні об’єднання вчителів, робота яких сприяє створенню умов для удосконалення педагогічної майстерності вчителя.

Методичні об’єднання перебувають ніби у фокусі, в якому збігаються «промені» всіх інших форм підвищення кваліфікації: самоосвіта, наставництво, семінари, конференції.

Реалізація функцій управління системою науково-методичної роботи школи.

Планування – визначення мети, складання плану роботи різних ланок.

Організації – організація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва і контролю.

Діагностична – вивчення якості викладання предметів. Діагностування, узагальнення результатів досліджень.

Прогностична – планування, моделювання, проєктування, управління упровадженням нових ресурсів, проведення теоретичних семінарів.

Моделююча – вивчення досвіду роботи інших колективів, педагогічні зустрічі, участь та проведення семінарів, участь у педагогічних експериментах.

Компенсаторна – забезпечення педагогів інформацією.

Відновлювальна – організація самоосвіти, участь в курсах перепідготовки, педагогічні лекторії.

Коригуюча – використання досліджень, психологічна робота, пошук нових форм та методів роботи.

Координуюча – циклограми роботи, раціональне об`єднання всіх видів діяльності.

Пропагандистська– інформування та агітація за впровадження досвіду роботи, створення відеотеки педмайстерності, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції.

Контрольно – інформаційна – аналіз кількісних та якісних змін, що відбуваються в діючій системі, здійснення зворотного зв’язку.

На показовому уроці ЯДС у 3 класі разом з учителем Садловською Г.В.учні досліджували мозок.Усі були вражені креативністю учнів та вчителя.

ЛЮБЛЯТЬ УЧНІ 3 КЛАСУ(ВЧИТЕЛЬ ГУК Л.В.) УРОКИ, ЯКІ РОЗВИВАЮТЬ ТВОРЧІСТЬ, УВАГУ, КОЛИ САМОСТІЙНО РОБЛЯТЬ ПІДСУМКИ ТА ПРОВОДЯТЬ САМООЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРАЦІ, ЗОКРЕМА МАКЕТА СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ.

Із задоволенням працювали учні 7 класу на уроці фізики над проєктом "У вишиванці - моє ім'я". Самооцінка виконаної роботи та похвала Гук С.В. додали настрою у святковий день. 

Знайомтеся із досвідом

https://learningapps.org/myapps.php На уроки української мови та літератури (з досвіду)

https://youtu.be/FtMhgaJ7GTI  (презентаційний месендж "Я роблю так...Садловська Г.В.)

https://youtu.be/fRyZMXcgBzo   (з досвіду Наталії Михалюк)

https://naurok.com.ua/profile/9351 сторінка Михалюк Н.Г.

https://vseosvita.ua/group/id9581  Поздимирський НВК

https://natalijapozdimir.blogspot.com/ блог Наталії Михалюк

https://youtu.be/sz0VbhbUMhI  (з досвіду заступника директора з НВР -Михалюк Е.Т.)

https://youtu.be/qk8MPrB-tt4   (онлайн- звіт дирекції)

https://www.youtube.com/watch?v=abH-eyBGYW0&t=220s (бінарний урок у 4 кл. "Запроси фізику"

 https://youtu.be/wOveWpKjT5I ("І любов`ю віддячують діти" з досвіду Наталії Стельмащук)

https://youtu.be/7evu-fopKmw "У чому мудрість вчителя? з досвіду Мудрика М.В.)

https://youtu.be/5QBn4dF9_HQ "Ділимося досвідом" (Цар Н.М.,Горбай Л.В.-вчителі математики)

 https://naurok.com.ua/school/15624 Поздимирський НВК

МАЙСТЕР- КЛАС  ШМО СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

https://drive.google.com/file/d/1Uk1N-TYjHV8SOMJ1T_L_K_Ai-CTF_yp0/view?usp=drive_web&authuser=0

 

З Б И Р А Є М О С Ь У 2024 – 2025 Н.Р.

 

№ з/п

 

 

 

 

 

 

Місяць року

08

09

10

11

12

01

02

03

04

05

06

07

1.

Засідання педагогічної ради

30

 

 31

 

 12

 23

 

14

 

 

05

 

2.

 Засідання методичної ради

 

 17

15

 

 

20

 

18

 

20

 

 

 3.  ШМО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчителів початкових класів,вихователів д/п

28

 

22

 

 

28

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкільна команда вчителів -предметників НУШ

28

 

23

 

 

22

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 «Клуб спілкування» класних керівників

28

 

28

 

 

26

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

4

  Засідання учнівського самоврядування

 

09

08

12

03

11

14

11

08

11

 

 

5.

Психолого – педагогічний

семінар

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

6.

  Педагогічні читання

 

 

 

 

 

 07

 

 

 

 

 

 

7.

  Загальношкільні батьківські зустрічі

 

01

 

 15

 

 

 

21

 

 

13

 

8.

Засідання атестаційної комісії 

   І рівня

 

 

09;

18

 

 20;

27

 

28

 

25

 

 

 

9.

Засідання робочих груп:

 

   

 

 

з вивчення та самооцінювання освітнього середовища закладу

 

 

 

 11

 

 06

 

 02

 

 11

 

 

 

 

з вивчення та самооцінювання системи оцінювання результатів навчання здобувачів освіти

 

 

 13

 

 08

 

 10

 

 07

 

 09

 

 

 

з вивчення та самооцінювання педагогічної діяльності

 

 20

 

 22

 

 17

 

 21

 

 18

 

 

 

з вивчення та самооцінювання управлінських процесів

 

 

 06

 

 01

 

 24

 

 14

 

 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

 

Приєднані файли
МАЙСТЕР-КЛАС У ШМО ПРИРОДНИЧО -МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ.pptx
Майстер - клас ШМО вчителів початкових класів Поздимирський НВК 2021.pptx
Навчання учнів 1 класу за програмою Інтелект.pptx
Портфоліо вихователя дошкільного підрозділу Мельничук Л.М..pptx
З досвіду Скуби О.Г.,вчителя початкової школи.pptx
Наказ Про підсумки методичної роботи за 2021-2022н.р..doc
Положення про методичну раду Поздимирського НВК.doc
Графік методичних тижнів за напрямками 2022-2023н.р..doc
План роботи над науково - методичною проблемою на 2022- 2027 н.р..doc
IMG_5515.jpg
IMG_5534.JPG
ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ.pptx
З досвіду роботи Бузікевич Л.Д..pptx
презентація З досвіду роботи Мудрик М. В.2023.pptx
Опис досвіду Стельмащук Н.З.,вчителя початкових класів 2022-2023 н.р..pptx
Наказ Про організацію методичної роботи у 2023-2024 н.р..docx
Графік методичних тижнів за напрямками 2023-2024н.р..doc
основ.напрям.мед.роботи 23-24 н.р..doc
З досвіду позакласної роботи Наталії Михалюк 2023-2024.docx
Розвиток наскрізних вмінь та ключових компетентностей на уроках української мови та літератури Здосвіду Наталії Михалюк.docx
методична рада 2023-2024 склад план.doc
З досвіду музичного керівника дошкільного підрозділу Поздимирської гімназії 2023р..pptx
Графік методичних тижнів у 2024-2025 н.р..docx
Організація методичної роботи у 2024-2025 н.р..docx
Тематика засідань методичної ради на 2024 - 2025 н.р..docx

Останнє опубліковане

06.02.2025
Адаптація першокласників

Колеги відвідали урок математики у вчителя початкових класів Гук Л.В. Зрозуміли, що процес адаптації учнів 1 класу протікає на всіх її рівнях. Навчання викликає у наймолодших школярів позитивні емоції, вони упевнені в собі і не відчувають страху, проявляють самостійність при виконанні завдань і звертаються за допомогою до вчителя після того, як виникають проблеми. Швидко переходять з одного виду діяльності на інший. Особливо активні при виконанні завдань із використанням ІКТ.

04.02.2025
ПОДІЛИЛАСЯ ДОСВІДОМ

формування навичок самооцінювання на уроках української мови та літератури вчитель Михалюк Е.Т. , бо це - невід’ємний елемент навчання. Колеги зрозуміли, що розвиток вмінь й навичок самооцінювальної діяльності учнів відбувається за певних умов. Ознайомилися з ефективними методами розвитку вмінь та навичок самооцінювання,зокрема: " Мішень", "Сам собі вчитель", "Моя робота сьогодні вартує" (на дошці прикріплені «гривні»; учні вибирали і коментували), "Я поставлю собі ? балів" ( коментують) та ін.

31.01.2025
ОТРИМАЛИ ПОДЯКУ

Сьогодні волонтери Грабінський Ігор та Висоцький Василь завітали у навчальний заклад з приємною новиною: вручили подяку директору Горбай Л.В. від особового складу 24 окремої механізованої бригади імені Короля Данила за благодійний внесок у нашу майбутню перемогу над ворогом. Учасники освітнього процесу обіцяли надалі співпрацювати з волонтерами.

30.01.2025
А ВАС ЗАПРОШУЮТЬ

У нашій гімназії - це гарна, приємна традиція. Усі, хто відгукнувся на запрошення Галини Володимирівни Садловської і побував на уроці, зрозуміли і переконалися, що однією з важливих характеристик процесу навчання критичного мислення є право учнів робити помилки. Чим більше учень зробить помилок, тим швидше він дізнається, яка була проблема. Галина Володимирівна поділилася ідеями розвитку критичного мислення на уроці ЯПС у 2 клас, які висвітлила у своєму посібнику «Розвиток критичного мислення учнів початкових класів – ключ до змін початкової освіти»

29.01.2025
ГЕРОЯМ КРУТ

присвятили сьогодні класні керівники урок Мужності. А ще під час перерви учні змогли відвідати кінолекторій "Крути - символ героїзму українського юнацтва", брали участь у вікторині.