Бібліотека



                                                                                     

 Книга завжди була і залишається

отим одухотворяючим живильним

джерелом, яке постійно плекало

інтелектуальний потенціал кожної

нації, отим мудрим і толерантним

провісником Просвіти і Знань,

Справедливості й Добра, який завжди

спонукав народ думати, підніматися

з колін.

                                                                                                                                      М. Тимошик

 

   Духовне відродження українського народу неможливо уявити без впливу книги,

бо саме книга є одним із активних  чинників виховання. Якщо дитині  з раннього

віку не прищепити любов до книги, вміння нею користуватися, то це неможливо

буде компенсувати в майбутньому.

   Школа, бібліотека разом  постійно працюють над популяризацією кращих

творів минулого і сьогодення. Використовуються для цього найрізноманітніші

форми:   книжкові виставки, бібліографічні огляди літератури, презентації,  

вікторини,  літературні ранки,  шоу та багато інших заходів.

               Основне завдання шкільного бібліотекаря – навчити учнів любити книгу,

            користуватися нею, користуватися бібліотекою, її фондами,

           довідково-бібліографічним апаратом.

Бібліотека  чекає  свого читача…

Список рекомендованої літератури для читання

(Рідне слово в ріднім домі)

Заходи проведені бібліотекарем 

Зубрицькою Людмилою Федорівною

 

(2025-2026 н.р.)

(2024-2025 н.р.)

(2023-2024 н.р.)

(2022-2023 н.р.)

(2021-2022 н.р.)

Документація


Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.