Книги, які варто читати з батьками, українських авторів.



Книги, які варто читати з батьками, українських авторів. Свій по своє.

Для учнів 1-4 класів

  1. В. Нестайко Пригоди в лісовій школі;
  2. С. Дерманський Чудове чудовисько;
  3. Г. Вдовиченко Ліга непарних шкарпеток;
  4. Л. Воронина Таємне товариство боягузів;
  5. Г. Малик Подорож Алі, Злочинці;
  6. Н. Сняданко Країна поломаних іграшок;
  7. М. і С. Дяченки Пригоди Марійки Михайлової;
  8. О. Русіна Сестрички;
  9. І. Роздобудько Пригоди на невідомому острові;
  10. В. Бойко Клаповушко;
  11. Українські народні казки;
  12. Українські народні думи;
  13. А. Дімаров  На коні й під конем;
  14. Я. Стельмах  Митькозавр із Юрківки;
  15. Казки Бойківщини;
  16. О. Іваненко  Мої казки;
  17. І. Франко  Грицева шкільна наука;
  18. В. Сухомлинський  Казки школи під голубим небом;
  19. Д. Чередниченко  Коник коникові – брат;
  20. В. Симоненко  Цар плаксій та Лоскотон.

 

Для учнів 5-7 класів

 

  1. Г. Малик Незвичайні пригоди Алі;
  2. Д. Корній Петрусь химородник;
  3. Д. Корній Чарівні істоти українського міфу;
  4. В. Нестайко Одиниця з обманом;
  5. А. Кокотюха Таємниця зміїної голови;
  6. С. Дерманський Танок чугайстра;
  7. М. Павленко Русалонька із 7-В;
  8. А. Нікуліна Викрадачі снігу;
  9. В. Рутківський Джури козака швайки; Джури і кудлатик;
  10. Г. Пагутяк Королівство;
  11. Ю. Галаніна Троє з міста;
  12. Зірка Мензатюк Таємниця козацької шаблі;
  13. О. Осійчук  Айхо;
  14. А. Бачинський Ватага веселих волоцюг; Детективи;
  15. Я. Каторож  Стожар;
  16. С. Гридін Незрозумілі; Не такий; Не ангел; Відчайдушні
  17. А. Лотоцький Історія України;
  18. М. Петренко Пливла у небо казка;
  19. Р. Іваничук Яничари;
  20. А. Дімаров  Містечкові історії.

 

Для учнів 8-11 класів

 

  1. А. Нікуліна Завірюха, Сіль для моря або Білий кит;
  2. І. Антонюк Шепіт сосен;
  3. В. Амеліна Синдром листопада;
  4. М.Кідрук Бот; Де немає Бога; Зазирни у мої сни;
  5. С. Бут Листи з того світу;
  6. Д. Корній Гонихмарник; Зворотній бік світла;
  7. О. Деркачова Крамниця щастя;
  8. Н. Тисовська Двокнижжя;
  9. А. Кокотюха Червоний; Чорний ліс;
  10. С. Талан  Коли ти поруч;
  11. Н. Гуменюк  Енна дорога;
  12. В. Шкляр  Залишенець, Маруся;
  13. Л. Дашвар РайЦентр;
  14. І. Роздобудько  Дві хвилини правди;  Все, що я хотіла сьогодні;
  15. М. Іванцова   Сердечна терапія;
  16. Ю. Андрухович  12 обручів;
  17. Г. Вдовиченко  Бора; Пів’яблука;  Маріупольський процес;
  18. А. Левкова  Старшокласниця;
  19. О. Назарук Роксоляна;
  20. Р. Іваненко  Вогненні стовпи;
  21. Т. Пахомова  Я, ти і наш мальований і не мальований Бог;
  22. В. Янкевич  Тенета.

 

Усі рекомендовані книжки для пізнання себе, світу, нашої історії… Раджу  читати й пізнавати красу рідного краю…


Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.