Список учнів зарахованих до 1-их класів на 2025-2026 н.р.



 

Загальна інформація

Максимальна кількість учнів, яку спроможний зарахувати заклад у 2025-2026 н.р.

Зараховано учнів станом на 30.05.2025

Кількість 

вільних 

місць

Кількість учнів, які підлягають процедурі жеребкування на вільні місця

96

85

11

0

 

У відповідності до наказу від 16.06.2025 року № 11-у «Про зарахування учнів у 1 клас на 2025-2026 навчальний рік»

Список учнів:

1 Валько
2 Гривко
3 Козупас
4 Котик
5 Матвійчук
6 Павлівська
7 Пікуліцка
8 Пісоцький
9 Рехаіміа
10 Сенина
11 Степована
12 Тулачок
13 Чухно

У відповідності до наказу від 30.05.2025 року № 09-у «Про зарахування учнів у 1 клас на 2025-2026 навчальний рік»

Список учнів:

1 Абдрахманова 
2 Андрущак
3 Антонов
4 Баб’як
5 Бажун
6 Бас
7 Бусько
8 Василишин
9 Винярський
10 Гейко
11 Глова
12 Горецька
13 Гродський
14 Гуменюк
15 Демчук
16 Дударик
17 Жук
18 Загруш
19 Калуцька
20 Карабін
21 Кіраль
22 Ковальовська
23 Ковальчук
24 Колпаков
25 Кондратюк
26 Кость
27 Кусик
28 Кучма
29 Липчук
30 Літвін
31 Лопінцева
32 Лящук
33 Мазник
34 Мартиненко
35 Матвійчук Є.
36 Михайльо
37 Міклашевський
38 Неілик
39 Панчук
40 Паньків
41 Парух
42 Пашкуровський
43 Пельц
44 Пенцак
45 Петренко
46 Покотило
47 Полєтуха
48 Попик
49 Поптанич
50 Пушачко
51 Саєнко
52 Сало
53 Сележук
54 Семочко
55 Сливка
56 Смолярчук
57 Сокіл
58 Стогадюк
59 Тарасюк
60 Телегій
61 Ткачик
62 Турич
63 Фуголь
64 Хімко
65 Шаріфова
66 Шевчук
67 Ширяєва
68 Шульган
69 Шурін
70 Щипанський
71 Яблінський
72 Янкова

 


Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.