| Усього працівників | Спеціаліст | Спеціаліст ІІ категорії | Спеціаліст І категорії | Спеціаліст вищої категорії |
| 74 | 14 | 5 | 6 | 49 |
| 19% | 7% | 8% | 66% |
| Усього працівників | Старший учитель | Учитель-методист |
| 74 | 31 | 4 |
| Усього працівників | До 3-х років | Від 3 до 10 років | Від 10 до 20 років | Від 20 і більше років |
| 74 | 6 | 6 | 10 | 52 |
| 8% | 8% | 14% | 70% |
| Директор | ЗНВР | Практичний психолог | Педагог соціальний | Педагог-організатор | Учителі-сумісники | Вихователь ГПД | Завідувач бібліотекою | Сестра медична | Акомпаніатор | Асистенти вчителів | Керівники гуртків |
Декретна відпустка |
|
| 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 7 | 5 | 3 |
Останнє опубліковане
Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.
Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.
Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.
Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.
Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.