Змагання з робототехніки і програмування WeDo



Учні початкових класів Червоноградської гімназії N12 Дуда Марк і Голінчак Дем’ян (1А), Полоцький Роман (1Б), Лакін Данило (1В), Катинський Олександр (2В), Турко Мар’ян (3В) показали успішні результати, здобувши перемогу у змаганнях з робототехніки і програмування WeDo. Діти в позашкільний час відвідували заняття в «Creator IT Academy», і зараз вже готуються до участі в обласному фестивалі «Робототехіка і програмування сьогодні і в майбутньому». За час навчання в ІТ академії маленькі дослідники не лише покращили свої знання з конструювання Lego, а й освоїли програмування WeDo, завдяки якому їхні роботи оживають: крутяться, їздять, повертають, піднімають багаж і навіть малюють! Все це можливо реалізувати на практиці за допомогою новітніх технологій, яких навчають в Академії програмування і робототехніки «Creator IT Academy». Фестиваль «Робототехіка і програмування сьогодні і в майбутньому» проходитиме за підтримки департаменту освіти Львівської ОДА та Академії програмування і робототехніки «Creator IT Academy». Учасники презентуватимуть свої творчі роботи, обмінюватимуться досвідом, а також зустрінуться з однолітками з Новояворівська, які також навчаються програмуванню WeDo. Захід відбудеться в Червонограді 9 червня 2024р. у приміщенні Навчально-практичного центру операторів цивільних безпілотних апаратів ВПУ №11, що на вул. Стуса, 3. Бажаємо учням успіхів і високих результатів не лише на фестивалі, а й в подальшому навчанні!

Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.