#ШколаПроєктів: Профорієнтація - це не просто вибір між вищими навчальними закладами та професіями.



#ШколаПроєктів Профорієнтація - це не просто вибір між вищими навчальними закладами та професіями. Це процес дослідження ринку праці та власних можливостей, талантів та сильних сторін.Усе працює в єдності. Учні 8-Г класу (класний керівник Гаган Н.І.)мали чудову можливість поринути у світ професій.Дослідження учнів відбувалася у супроводі досвідченої психологині п.Євгенії Войтович , мами учня 8-Г класу Андрія Войтовича. Діти дізналися, як правило Паретто впливає на результати, як формується експертність через правило 10000год, як фокус уваги на результат чи процес можуть впливати на кар'єру та самореалізацію. Розібрали особливості, переваги та складності різних форм праці: 1)роботи на державному підприємстві 2)робота по найму на підприємця 3)самозайнятість 4) бізнес та масштабування 5) стажування 6)волонтерство 7) навчання А далі перед учнями було поставлено завдання дослідити ці форми, безпосередньо познайомитися в межах нашого міста. Пані Євгенія ознайомила учнів із soft skills та hard skills - вміннями, які шукають роботодавці. Дуже важливо знати і розуміти як робити вибір ,на що опиратися,що враховувати і як себе підсилити. Психологиня провела Swot-аналіз, щоб кожен учень міг зрозуміти свої сильні та слабкі сторони, можливості ринку та перешкоди на шляху самореалізації Висловлюємо вдячність п.Євгенії Войтович за цінну допомогу у виборі професії Дякуємо захисникам ЗСУ за кожен новий день!!!


Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.