#ШколаПроєктів: Гончарство - це мистецтво, яке зачаровує.



#ШколаПроєктів Гончарство - це мистецтво, яке зачаровує. У майстерні Андрія та Лідії Уляницьких учні 8-Б класу (кл. кер. Малицька О. В.) разом з учнями 6-Б класу (кл. кер. Меда Л. В.) спостерігали за тим, як відбувається магія: у руках досвідченого і талановитого майстра народжується гончарний виріб, наповнений душею та енергією самого митця. Майстер розминає заготовлений шмат глини і кладе її в центр гончарного кола, міцно стискаючи обома руками. Гончарне коло, подібно мантрі, видає ритмічне гудіння, а в нас на очах коїться магія - за декілька хвилин мокра глина перетворюється на готовий виріб, невеличкий горшечок з ідеально гладкою поверхнею та рівними краями. Аби зробити на поверхні візерунок, необхідно крутити гончарний круг, приставляючи при цьому гострий предмет, відтак утворюються лінії: рівні, хвилясті, на будь-який смак. А щоб забрати горнятко з кругу, майстер послуговується жилкою, майстерно проводячи нею під дном виробу. Після висихання гончар використовує різні техніки, але одну з них нам показав - лощення або глянсування. У майстерні затишно та спокійно. На полицях розмістилися пузаті керамічні глечики,миски та різне глиняне начиння. На стінах грамоти та нагороди. Майстер бере стареньку книжку і показує дітям свої перші гончарські ескізи. Ця зустріч у майстерні з Андрієм Уляницьким дала можливість познайомитись з неймовірним гончарським мистецтвом, відчути своє коріння, свою українську самобутність.


Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.