Інтегрований урок на тему «Виробництво мила та його значення для нашого здоров’я з точки зору історії»



22 березня вчителі природничої кафедри Гімназії №12 Мацях Наталія Романівна та Ящишин Ірина Володимирівна провели інтегрований урок на тему «Виробництво мила та його значення для нашого здоров’я з точки зору історії » . Чистота - це ключ до спокою і гармонії, який відкриває двері до нових можливостей і надихає на досягнення великих цілей. Під час цього уроку учні вивчають не лише процес виготовлення мила, але й основні принципи гігієни, які потрібно дотримуватися під час користування милом , обговорили важливість дотримання правил особистої гігієни. Вчителі продемонстрували приклади того, як бактерії та віруси можуть проникнути в організм через неохайність та відсутність гігієни. Ознайомились з процесом виробництва мила, його складовими та небезпечними інгредієнтами. Обговорили правила використання мила та засобів для миття рук, скільки часу це повинно займати, і чому це важливо для запобігання поширенню інфекцій. Ознайомились з історією використання мила, традиціями різних народів та міфами про «немиту» Європу та її королів. Здоров'язбережувальна компетентність на уроках - це ключ до розуміння взаємозв'язку між нашим здоров'ям і навколишнім середовищем, а також до вміння застосовувати знання для підтримання та зміцнення нашого фізичного та психічного благополуччя.

Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.