Участь у фіналі освітньої кампанії для молоді «CREATIVE, INNOVATIVE, ACTIVE!»



Із 28 вересня до 1 жовтня члени учнівського самоврядування Гімназії №12 Запісоцька Вероніка, Мельник Вікторія, Гречушніков Віталій, Оліферович Юліана та педагог-організатор Юлія Пастух взяли участь у фіналі освітньої кампанії для молоді «CREATIVE, INNOVATIVE, ACTIVE!», організованої з нагоди Дня європейського співробітництва 2022 та Європейського року молоді, у Мазовецькому воєводстві (Польща). Організатори Програми Транскордонного Співробітництва підготували для 16 команд з України та Польщі тематичні науково-технічні та мистецькі воркшопи, майстер-класи, вікторини та екскурсії, щоб максимально сприяти освітній та культурній інтеграції молоді з прикордоння. Особливо захоплюючим був візит школярів до Представництва Європейської Комісії у Республіці Польща, де підлітки зустрілися з її представниками Євою Модзелевською та Спашиміром Домарадзкім, які розповіли про принципи функціонування Європейського Союзу та його цінності. У школярів була чудова нагода поставити саме ті запитання про Україну, які всіх нас найбільше турбують останнім часом. В останній день фіналу Анджей Слодкі, голова Спільного технічного секретаріату Програми, вручив нагороди шкільним командам та наголосив на важливості молоді у розвитку прикордоння. Усі учасники заходу отримали пам’ятні дипломи та привабливі набори призів. Щиро дякуємо Програмі Транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2021 за щорічні цікаві та змістовні заходи!

Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.