КВЕСТИ У ЧЕРВОНОГРАДІ



В середу, 08.09.2021 р., у рамках міжнародного проекту «Відкриваємо скарби рідного краю» у м. Сокаль відбувся підсумковий семінар за участю представників команд-організаторів квестів з Червонограда, Белза, Сокаля, Тартакова.

Робота з створення квестів розпочалася в травні цього року. У Червонограді в ній взяли участь учні та педагоги ЧЗШ № 4, ЧЗШ № 9, ЧЗШ № 12, Червоноградського ліцею та Будинку дитячої та юнацької творчості Червонограда.

Даний проект співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи в рамках програми RITA – «Зміни в регіоні», яку реалізує Фонд «Освіта для демократії».

Підсумковий семінар пройшов у дуже цікавій формі. Спочатку всі команди пройшли Сокальський квест, знайшли захований скарб. Потім у невимушеній атмосфері на «науковому» пікніку, під супровід класичної музики у виконанні оркестру Сокальської школи мистецтв, відбулось обговорення проекту, обмін враженнями та побажаннями щодо співпраці.

Уже видрукувані буклети Червоноградського квесту, який називається «Подорож Кристини крізь століття», де у віршованій формі поданий маршрут. Пройшовши його, учасник складе гасло, з якого дізнається, де знаходиться скринька зі «скарбом» і код, щоб її відчинити. Учасники, які пройдуть три квести, отримають спеціальну відзнаку.

Буклети з квестом будуть у всіх закладах освіти Червонограда.

Запрошуємо всіх подивитись на наше місто очима Кристини Потоцької.

Більше про квести на території Червоноградського району ви можете дізнатись на сайті www/questy.org.ua


Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.