Це важливо почути від лікаря



Робота з молоддю є багатогранна. І дуже важливо в живому спілкуванні з фахівцями знайти відповіді на безліч запитань. Не дивлячись на те, що як і раніше, підліткам бракує важливої інформації про інтимні стосунки, вони почуваються невпевненими у багатьох питаннях і потребують довірливої розмови. Коли дорослим не вистачає слів, знань або сміливості, щоб поговорити з тінейджерами на ці важливі теми, на допомогу приходять фахові спеціалісти. Ось і сьогодні такий відвертий діалог відбувся із старшокласниками гімназії №12 з лікарем – акушером, психологом Іриною Самсін у читальній залі Червоноградської публічної бібліотеки. Професійно, легко і невимушено велася розмова, адже пані Ірина має прекрасний підхід до спілкування з молоддю. Для них були розкриті важливі питання, як-от: вміння будувати стосунки і взаємини, передчасна вагітність, як бути впевненими і обізнаними з базових питань власної та протилежної статі, як і коли починати безпечні сексуальні стосунки і які можуть бути наслідки тощо. Лікар також наголосила, як потрібно бути обачними в соціальних мережах, коли викладаються різні фотографії, а ще, можливо хтось і не знав, але на території лікарні є «Кабінет довіри», де можна обстежити підліткам своє здоров’я безкоштовно. Нагадала пані Ірина і про правило трьох хвилин вдень, коли потрібно говорити з батьками про все без повчань. Корисна,відверта розмова пролетіла швидко, і як зауважила фахівець, що потрібно завжди дбати і берегти своє здоров’я з юного віку і не спішити до того, до чого не готові. Адже це крутий вік, який згадується як найкращий у житті. Це молодість, краса, можливість почати все нове, не порушуючи і приймаючи правильні рішення. Дякуємо бібліотекарю Людмилі Зубрицькій за співпрацю. Фотозвіт:Руслана Федюк, Алла Лозинська

Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.