АЛГОРИТМ дій учасників освітнього процесу за сигналами оповіщення цивільного захисту “Увага всім”, “Повітряна тривога”



АЛГОРИТМ

дій учасників освітнього процесу за сигналами оповіщення цивільного захисту “Увага всім”, “Повітряна тривога”

 

І. Алгоритм дій вчителя та відповідальної особи під час проведення навчальних занять

Відповідальний за найпростіше укриття у приміщенні школи – Салій Галина Василівна, заступник директора, відповідальний за найпростіше укриття церкви св.Йосафата – Цибульський Анатолій Йосипович, заступник директора з ГР.

Підготовчі заходи:

  1. Учасники освітнього процесу ознайомлені з місцем розташування споруд фонду захисних споруд, а також правилами поведінки під час евакуації та укриття в захисних спорудах.
  2. У закладі освіти розміщено всі покажчики напрямку руху для швидкого та безпечного проведення евакуаційних заходів учасників освітнього процесу.
  3. Під час евакуації та укриття в захисні споруди учасників освітнього процесу супроводжують відповідальні особи.
  4. Відповідальні особи, після евакуації перевіряють заклад на наявність присутніх учнів за межами захисної споруди.

Порядок дій при отриманні сигналу:

  1. Відповідальна особа у разі надходження сигналу вмикає наявну систему оповіщення навчального закладу (3 довгі дзвінки).
  2. Вчитель миттєво сповіщає учнів (словесно) про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та припиняє навчальне заняття.
  3. Відповідальні особи разом із вчителями координують хід евакуації учнів від класу до захисної споруди (укриття), згідно з маршрутами евакуації (додається).
  4. Класи, в яких викладають вчителі, організовуються для негайного пересування колоною по двоє в приміщенні класу та швидкого залишення кабінету.
  5. Відповідальними за учнів під час перерв є вчителі – предметними, які проводили попередній урок, залишають кабінет і лише після першого попереджувального дзвінка їх замінюють учителі, у яких, згідно розкладу наступний урок.
  6. Відповідальні особи за евакуацію знаходяться у заздалегідь визначених місцях (вестибюль І поверх) та допомагають в організації та регулюванні швидкого руху до захисної споруди. Вчителям, які супроводжують молодші класи, допомагають працівники школи.
  7. Медичний працівник знаходитися у відведеному для нього місці для швидкого надання медичної допомоги.
  1. Відповідальні особи за евакуацію знаходяться біля виходу із захисної споруди для здійснення контролю за порядком укриття учасників освітнього процесу та швидкого реагування у разі, якщо виявиться, що хтось відсутній.
  2. Учні або цілі класи, які знаходяться на подвір'ї закладу, під час сигналу тривоги рухаються під наглядом вчителя до захисної споруди.
  3. У випадку, коли лунає сигнал повітряної тривоги, а дитина ще не вирушила до школи, то вона залишається вдома до завершення повітряної тривоги, і виконує вказівки батьків.
  4. У випадку, коли повітряна тривога лунає під час дороги дитини до школи, перед уроками, о 8.45 і пізніше, то дитина якнайшвидше іде до школи, щоб разом з вчителем евакуюватися.
  5. Якщо повітряна тривога лунає до 8.45, то дитина повертається додому і виконує вказівки батьків.
  6. Під час повітряної тривоги свої речі дитина залишає у кабінеті, а з собою в укриття бере наплічник з необхідним наповненням
  7. У середині захисної споруди відповідальні особи забезпечують, щоб учні швидко та обережно зайняли свої місця. Після того як усі учні займуть свої місця відповідальний за клас повинен перевірити наявність усіх учнів та зробити відмітку у зошиті відвідування.
  8. Під час перебування в захисній споруді вчителі та відповідальні особи проводять заходи, щоб заспокоїти дітей та всіх, хто знаходиться в ній.

 

 

Додаток 1

 

Графік

маршрутів руху учнів при допуску до школи,

евакуації до укриття в разі повітряної тривоги

 

Початок занять 9.00

1-3 тижні місяця навчаються очно : 1-4, 9 класи

 

Центральний вхід – 1,2 класи

Боковий вхід з подвір’я школи – 3,4 класи

                                                                 Запасний вихід – 9 класи                                                                         

 

2-4 тижні місяця навчаються очно –1, 5-8 класи

 

Центральний вхід – 1,5 класи

Боковий вхід з подвір’я школи – 6-7 класи

                                                                     Запасний вихід – 8 класи                                                                         

 

 

         Директор                                        У.СВЙОНТЕК

 


Останнє опубліковане

22.10.2025
Гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».

Навчальна гра «Крок» створена на основі моделювання ситуацій , з якими учні можуть зустрітися в реальному житті. У такий ненавʼязливий спосіб вони вчаться ідентифікувати ситуації з проявами насильства та розуміти як діяти у таких випадках. Психологічною службою гімназії для учнів 8-А, 8-Б, 9-А,9-Г класів була проведена гра на тему «Я маю проблеми через поширення інтимних фото в інтернеті».У цьому гайді наведені прості та зрозумілі рекомендації щодо того як убезпечити себе під час користування інтернетом формуючи безпечне середовище.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство».

Психологічною службою, для підвищення рівня знань щодо проблем, повʼязаних з насильством з учнями 8-Г класу була проведена карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему «Загальні поняття про насильство». Учні розглянули основні форми та особливості насильства та жорстокого поводження з дітьми, а також запобігання йому.

22.10.2025
Інтерактивне заняття на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті».

Психологом та соціальним педагогом гімназії було проведено інтерактивне заняття для учнів 6-В, 6-Д класів на тему «Кібербулінг, або агресія в Інтернеті». Мета заняття - підвищити обізнаність школярів про небезпеку цькування в інтернеті, навчити розпізнавати прояви кібербулінгу, захищати себе в онлайн-просторі та правильно реагувати на агресивну поведінку в мережі.

22.10.2025
Карткова ігрова методика «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг».

Для учнів 6-А, 6-В, 6-Г, 6-Д класів, психологічною службою, було проведено карткову ігрову методику «Коло безпеки» на тему: «Дитина і булінг». Мета заняття з учнями про булінг — сформувати в них розуміння проблеми булінгу, його форм і наслідків, навчити протидіяти йому, сприяти створенню безпечного та дружнього середовища в колективі.

22.10.2025
Тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя.

Психологічною службою гімназії був проведений тиждень заходів до Всесвітнього дня ментального здоровʼя. Цей день засновано для підвищення обізнаності про проблему психічного здоровʼя та мобілізації своїх зусиль для його підтримки. Для учнів 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б провели години спілкування з метою сформувати в учнів розуміння важливості психічного здоров’я, навчити дбати про власний емоційний стан, розпізнавати стрес, тривогу та інші психологічні труднощі, а також знати, куди звертатися по допомогу. В Україні, особливо в умовах війни, цей день підкреслює важливість щоденної турботи про своє психоемоційне самопочуття.