Матеріально-технічне забезпечення



Площа території - 1.8 га., клумби - 0,5 га.

Школа має три корпуси. Основний складається з трьох поверхів і чотирьох блоків.

Адреса приміщення Найменування власника майна Площа,кв.метрів Найменування та реквізити документа про право власності або користування

Документ про

право користування

строк дії договору оренди (позички, концесії тощо) (з _____ по ____) наявність державної реєстрації наявність нотаріального посвідчення
М.Червоноград ,вул.Шептицького 17 Гімназія імені родини Луговськик 5599 м2 Довідка АБ № 643169 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (ЄДРПОУ), видана 23.05.2013 - - -

 

Найменування приміщень навчального призначення, інших приміщень, спортивних майданчиків (відповідно до нормативів матеріально-технічного забезпечення) Кількість приміщень, майданчиків, одиниць Площа з розрахунку на одного учня, кв. метрів Відомості про приміщення, майданчики (власні / в оперативному управлінні / у господарському віданні / найманні (оренді) тощо)
необхідна фактична необхідна фактична
Кабінет № 1 (образотворчого мистецтва) 1 1 2,4м2 1,9м2  
Кабінет № 2

(хореографія)

1 1   4,1 м2  
Кабінет № 3

(музичне мистецтво)

 
1 1 2,4 м2 2,3 м2  
Кабінет № 4   1 1 2,4 м2 2,2 м2  
Кабінет № 5

(Основ здоров'я)

1 1 2,4м2 2,4м2  
Кабінет № 6

(Трудове навчання, осблуговуюча праця)

1 1 3,6 м2 3,4 м2  
Кабінет № 7

(Трудове навчання, столярна майстерня)

1 1 3,6 м2 4,9 м2  
Кабінет № 8 1 1 2,4м2 2,3 м2  
Кабінет № 9

(Захист України)

1 1   2,3 м2  
Кабінет № 10

(Трудове навчання, слюсарна майстерня)

1 1 3,6 м2 2,2 м2  
Кабінет № 11 1 1 2,4м2 2,6 м2  
Кабінет № 16

(математика)

1 1 2,4м2 1,9 м2  
Кабінет № 17 1 1 2,8м2 2,5 м2  
Кабінет № 18

(географія)

1 1 2,4м2 1,8 м2  
Кабінет № 19

(математика)

1 1 2,4м2 2,4 м2  
Кабінет № 20

(англійської мови)

1 1 2,4м2 2,3 м2  
Кабінет № 21

(англійської мови)

1 1 2,4м2 2,4 м2  
Кабінет № 22

(англійська мова)

1 1 2,4м2 1,8 м2  
Кабінет № 23 1 1 2,4м2 1,9 м2  
Кабінет № 24

(інформатика)

1 1 6,0м2 4,8 м2  
Кабінет № 25

(історія)

1 1 2,4м2 3,1 м2  
Кабінет № 26

(історія)

1 1 2,4м2 1,8 м2  
Кабінет № 27 1 1 2,4м2 1,7 м2  
Кабінет № 28

(українська мова та література)

1 1 2,4м2 1,8 м2  
Кабінет № 29 1 1 2,8м2 3,0 м2  
Кабінет № 30

(зарубіжна література)

1 1 2,4м2 2,5 м2  
Кабінет № 31

(зарубіжна література)

1 1 2,4м2 1,9 м2  
Кабінет № 32

(інформатика)

1 1 6,0м2 3,6 м2  
Кабінет № 33

(українська мова та література)

1 1 2,4м2 2,5 м2  
Кабінет № 34

(фізика)

1 1 2,8м2 3,1 м2  
Кабінет № 35

(українська мова та література)

1 1 2,4м2 1,8 м2  
Кабінет № 41

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 42

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 43

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 44

(початкові класи)

1 1 2,4м2 1,8 м2  
Кабінет № 45

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 46

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 47

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 48

(початкові класи)

1 1 2,4м2 1,8 м2  
Кабінет № 49

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,1 м2  
Кабінет № 50

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 51

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 52

(початкові класи)

1 1 2,4м2 1,9 м2  
Кабінет № 55 1 1 2,4м2 3,9 м2  
Кабінет № 56

(початкові класи)

1 1 2,4м2 2,0 м2  
Кабінет № 57

(інформатика)

1 1 6,0м2 3,8 м2  
Кабінет № 58

(початкові класи)

1 1 2,4м2 1,6 м2  
Спортивний зал 1 1 12х24м2 5,4м2  

                   

Обладнання навчальних приміщень та майданчиків

Найменування навчальних приміщень та майданчиків

(каб №)

Найменування навчального обладнання  

Необхідна кількість

,одиниць

 

Фактична кількість,

одиниць

 

Відсоток потреби

Кабінет № 1 (образотворчого мистецтва) Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

 телевізор

15

30

1

1

1

1

15

30

1

1

1

1

 
Кабінет № 2

(хореографія)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

15

15

1

1

1

15

15

1

1

1

 
Кабінет № 3

(музичне мистецтво)

 
Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

15

30

1

1

1

15

30

1

1

1

 
Кабінет № 4   Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

фліпчарт

15

30

1

1

1

1

1

15

30

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 5

(Основ здоров'я)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка..

15

30

1

1

1

15

30

1

1

1

 
Кабінет № 6

(Трудове навчання, осблуговуюча праця)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

швейні машинки..

15

30

1

1

1

7

15

30

1

1

1

7

 
Кабінет № 7

(Трудове навчання, столярна майстерня)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

токарні станки по дереву;

свердлильний станок;

точильні станки;

слюсарні столи

15

30

1

1

1

4

1

3

3

15

30

1

1

1

4

1

3

3

 
Кабінет № 8 Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

15

30

1

1

1

15

30

1

1

1

 
Кабінет № 9

(Захист України)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

смарт телевізор

ноутбук

15

30

1

1

1

1

1

15

30

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 10

(Трудове навчання, слюсарна майстерня)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

токарні станки;

фрезерувальний станок;

свердлильний станок;

столи слюсарні.

15

30

1

1

1

4

1

1

4

15

30

1

1

1

4

1

1

4

 
Кабінет № 11 Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

15

30

1

1

1

15

30

1

1

1

 
Кабінет № 16

(математика)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

смарт телевізор

32

32

1

1

1

1

32

32

1

1

1

1

 
Кабінет № 17 Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

смарт телевізор;

обладнання зі STEAM лабораторії

15

30

1

1

1

1

 

15

30

1

1

1

1

 

 
Кабінет № 18

(географія)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

30

1

1

1

1

15

30

1

1

1

1

 
Кабінет № 19

(математика)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

15

30

1

1

1

15

30

1

1

1

 
Кабінет № 20

(англійської мови)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 21

(англійської мови)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 22

(англійська мова)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 23 Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 24

(інформатика)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

стаціонарний комп'ютер

ноутбук

сервер

принтер

15

15

1

1

1

14

1

1

1

15

15

1

1

1

14

1

1

1

 
Кабінет № 25

(історія)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 26

(історія)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

стаціонарний комп'ютер

проектор

смарт телевізор

мультимедійна дошка

 
15

15

1

1

1

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 27 Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 28

(українська мова та література)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 29 Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

обладнання зі STEAM лабораторії

15

15

1

1

1

15

15

1

1

1

 
Кабінет № 30

(зарубіжна література)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 31

(зарубіжна література)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 32

(інформатика)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

принтер;

стаціонарний комп'ютер

15

15

1

1

1

1

11

15

15

1

1

1

 
Кабінет № 33

(українська мова та література)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 34

(фізика)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

ноутбук;

стаціонарний комп'ютер;

проектор;

обладнання зі STEAM лабораторії

15

15

1

1

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 35

(українська мова та література)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка

смарт телевізор

15

15

1

1

1

1

15

15

1

1

1

1

 
Кабінет № 41

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка

ноутбук

багатофункціональний пристрій;

ламінатор

телевізор

30

30

1

1

1

1

1

1

1

30

30

1

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 42

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка

 багатофункціональний пристрій;

ламінатор

телевізор

29

29

1

1

1

1

1

1

29

29

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 43

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

ноутбук;

смарт телевізор.

34

34

1

1

1

1

1

34

34

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 44

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

ноутбук

багатофункціональний пристрій;

ламінатор

телевізор

30

30

1

1

1

1

1

1

1

30

30

1

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 45

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

багатофункціональний пристрій;

телевізор

ноутбук

32

32

1

1

1

1

1

1

32

32

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 46

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

ноутбук

30

30

1

1

1

1

1

30

30

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 47

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

ноутбук

25

25

1

1

1

1

1

25

25

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 48

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

ноутбук

багатофункціональний пристрій;

смарт телевізор

30

30

1

1

1

1

1

1

30

30

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 49

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

смарт телевізор;

ноутбук;

принтер

35

35

1

1

1

1

1

1

35

35

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 50

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

ноутбук;

багатофункціональний пристрій;

принтер;

смарт телевізор

26

26

1

1

1

1

1

1

1

26

26

1

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 51

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

ноутбук

багатофункціональний пристрій;

телевізор

28

28

1

1

1

1

1

1

28

28

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 52

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

ноутбук

багатофункціональний пристрій;

телевізор

28

28

1

1

1

1

1

1

28

28

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 55 Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка.

телевізор

ноутбук

фліпчарт

15

30

1

1

1

1

1

1

15

30

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 56

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

смарт телевізор;

ноутбук;

принтер.

26

26

1

1

1

1

1

1

26

26

1

1

1

1

1

1

 
Кабінет № 57

(інформатика)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

смарт телевізор;

ноутбук;

багатофункціональний пристрій;

стаціонарний комп'ютер;

планшет

мультиборд

14

15

1

1

1

1

22

1

1

9

1

14

15

1

1

1

1

22

1

1

9

1

 
Кабінет № 58

(початкові класи)

Учнівські столи ;

стільці;

робоче місце вчителя;

 дошка;

меблева стінка;

смарт телевізор;

ноутбук;

ламінатор;

багатофункціональний пристрій.

30

30

1

1

1

1

1

1

1

30

30

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

Спортивний зал Волейбольна сітка

Баскетбольні кільця

Шведська стінка

-   -  
Бібліотека смарт телевізор 1 1  

 


Останнє опубліковане

04.09.2025
Безпечна дорога до щколи

У 2-А класі сьогодні відбувся надзвичайно важливий та пізнавальний захід під назвою "Безпечна дорога до школи". Його провели офіцер безпеки Natalia Poberezhnyk та дружина юних рятувальників-пожежних, які допомогли дітям краще засвоїти правила дорожнього руху. Захід проходив просто неба, що дозволило максимально наблизити умови до реальних. Учні мали змогу приміряти на себе дві ключові ролі на дорозі – пішоходів та водіїв. В ролі пішоходів діти вчилися правильно переходити дорогу по пішохідному переходу, звертати увагу на світлофори та дорожні знаки, а також розуміти небезпеку раптового виходу на проїжджу частину. Офіцер безпеки наголосила на важливості бути уважними та передбачуваними для водіїв. Коли ж діти ставали "водіями", вони вчилися дотримуватися швидкісного режиму, правильно реагувати на знаки та сигнали світлофора, а також поступатися дорогою пішоходам. Дружина юних рятувальників-пожежних розповіла про важливість використання світловідбиваючих елементів на одязі у темний час доби, а також про правила поведінки біля проїжджої частини, особливо коли немає тротуарів. Захід пройшов у цікавій інтерактивній формі, діти активно брали участь у обговореннях, ставили запитання та ділилися своїми знаннями. Такі практичні заняття є дуже ефективними, адже дозволяють дітям не просто вивчити правила, а й відпрацювати їх на практиці в безпечних умовах. Ми впевнені, що отримані знання та навички допоможуть нашим другокласникам почуватися безпечніше на дорогах і уникнути неприємних ситуацій.

02.09.2025
Уроки безпеки

Сьогодні офіцер безпеки та дружина юних рятувальників-пожежних — провели захопливий урок для наших найменших учнів — першокласників — про те, як бути в безпеці. Малеча дізналася: * Як правильно поводитися з телефоном та планшетом???? * Чому не можна ділитися своїми секретами з незнайомцями в інтернеті???? * Як просити допомоги у дорослих, якщо щось у мережі налякало або засмутило. * Про правила поведінки в гімназії та укритті ???? * Як діяти коли побачив вибухонебезпечний предмет???? Це був справжній урок безпеки в ігровій формі! Дякуємо за такий веселий та корисний захід

01.09.2025
З Днем знань.

Сьогодні наша гімназія наповнилася особливим трепетом — тут відбулося урочисте свято Першого дзвоника, що знаменує початок нового навчального року. Це завжди хвилююча мить, яка поєднує радість зустрічі з друзями та вчителями, легке хвилювання і, звісно, передчуття цікавих відкриттів. Особливим і зворушливим це свято стало для наших наймолодших учнів — першокласників. Вони, такі маленькі та водночас такі дорослі, з величезними букетами та сяючими очима вперше переступили поріг гімназії. Кожен із них — це нова зірочка на освітньому небосхилі нашої гімназії. Дорогі учні гімназії, від наймолодших до випускників! Прийміть найщиріші вітання з початком нового навчального року! Нехай цей рік стане для вас роком нових звершень, особистих перемог і незабутніх вражень. Нехай кожен день у школі буде наповнений радістю від спілкування, натхненням від нових відкриттів і гордістю за свої успіхи. Щасливого нам навчального року!

26.08.2025
Оголошення про звіт директора

Повідомляємо, що 29.08.2025, о 10.00 годині, в актовій залі гімназії розпочнеться звіт директора.

17.06.2025
Шахрайство з картками: Як не стати жертвою?

У світі, де більшість можливостей зосереджені в мережі, онлайн-пропозиції можуть бути справжнім порятунком, особливо для молоді, яка шукає спосіб заробити. Проте, саме тут приховуються небезпечні пастки, які можуть обернутися не тільки втратою грошей, а й серйозними проблемами із законом. Сьогодні ми поговоримо про так званих “дропів” або “грошових мулів”, і про те, як не потрапити в їхні тенета. Легкі гроші онлайн можуть обернутись тюрмою: хто такі дропи і як не потрапити в пастку? Уявіть собі ситуацію: вам пише незнайомець у соціальній мережі або надходить лист на електронну пошту. Він пропонує просту віддалену роботу, яка, здається, ідеально підходить для студента чи старшокласника. Все, що від вас вимагається, це приймати кошти на свою банківську картку та пересилати їх далі. Обіцяють від 5 000 до 10 000 гривень на місяць, працювати — всього кілька хвилин на день, і, найголовніше, досвід не потрібен. Звучить заманливо, чи не так? Насправді ж, це типова пастка. Саме так шахраї вербують дропів – людей, які допомагають їм переказувати та “відмивати” вкрадені гроші. Хто такий дроп? Дроп – це людина, яка добровільно або через необізнаність погоджується, щоб її банківська карта стала частиною злочинної схеми. Через її рахунки проходять гроші, здобуті шляхом шахрайства, кіберзлочинів, торгівлі наркотиками чи людьми. Головна мета злочинців – заплутати фінансові сліди, а дропи – лише зручний інструмент у їхніх руках. Вони є буфером, який відділяє шахраїв від джерела незаконних коштів, роблячи їх майже невловимими для правоохоронних органів. Чому це небезпечно? Дуже часто люди, які стають дропами, навіть не усвідомлюють, що вони стають співучасниками злочину. Вони вірять, що це легкий і невинний спосіб заробітку. Проте, закон не звільняє від відповідальності навіть тих, хто “не знав”. Незнання закону не звільняє від відповідальності, і це правило працює бездоганно в цьому випадку. Ось чому бути дропом – це надзвичайно небезпечно: Дроп не жертва, а співучасник. У очах закону ви є не потерпілим, а повноцінним учасником кримінальної схеми. Дропів затримують першими. Оскільки гроші проходять через ваші рахунки, ви є першою ланкою, яку можуть відстежити правоохоронні органи. За такі дії загрожують штрафи, конфіскація майна і навіть тюремне ув’язнення. Кримінальний кодекс України передбачає суворе покарання за відмивання грошей, отриманих злочинним шляхом. Ваше майбутнє може бути зруйноване заради мізерного заробітку, який пропонують шахраї. Кого найчастіше вербують? Шахраї майстерно користуються вразливістю людей і грають на їхніх фінансових потребах. У групі ризику опиняються ті, хто найбільше прагне додаткового заробітку або знаходиться у скрутному становищі: Молодь, студенти та учні. Вони часто шукають способи підзаробити, не маючи стабільного доходу, і можуть легко спокуситися на “легкі гроші”. Переселенці. Люди, які опинилися в нових умовах і потребують швидких коштів для облаштування, можуть стати легкою мішенню. Люди без стабільного доходу, безробітні та соціально вразливі групи. Їхня потреба в грошах робить їх особливо схильними до ризикованих пропозицій. Шахраї грають на потребі заробити та обіцяють “золоті гори” – саме тому ця схема настільки небезпечна і успішна для них. Як розпізнати шахрайську пропозицію? На щастя, розпізнати типові ознаки вербування дропа не так вже й складно. Ось на що варто звернути увагу: Потрібно лише “переказувати кошти” – без чітких обов’язків, посадових інструкцій або конкретних завдань, окрім фінансових операцій. Немає вимог до освіти або досвіду. Роботодавці, які шукають чесних працівників, завжди мають певні вимоги. Відсутність їх має викликати підозру. Спілкування лише онлайн, без особистої зустрічі. Шахраї уникають будь-якого особистого контакту, щоб уникнути викриття. Пропозиція звучить надто вигідно, щоб бути правдою. Якщо обіцяють значні гроші за мінімальні зусилля, це майже завжди обман. Вас просять надіслати фото картки, паспорт або навіть передати банківські реквізити. Ніколи не надавайте таку конфіденційну інформацію незнайомцям. Це може бути використано не тільки для шахрайства, а й для крадіжки ваших персональних даних. “Роботодавець” пише з поштових адрес звичайних поштових операторів (наприклад, Gmail, Ukr.net), а не з пошти офіційної компанії (наприклад, *@company.com.ua). Особливо будьте обережні з так званими “іноземними компаніями”, які не мають офіційного представництва в Україні. Перевірити їхню легальність значно складніше, і саме через них найчастіше проходять шахрайські операції. Що робити, якщо ви вже потрапили в пастку? Якщо ви вже погодилися або підозрюєте, що стали дропом, не зволікайте: Негайно припиніть співпрацю. Блокуйте всі контакти з шахраями і більше ніколи не виконуйте їхні вказівки. Повідомте в кіберполіцію. Це можна зробити онлайн, залишивши звернення на офіційному сайті: https://cyberpolice.gov.ua. Чим швидше ви повідомите, тим більше шансів на розслідування і викриття злочинної схеми. Зв’яжіться з банком, картку якого ви використовували. Повідомте їм про підозрілі операції, щоб вони могли заблокувати рахунок і запобігти подальшому використанню вашої картки в злочинних схемах. Банк може надати вам додаткові рекомендації та допомогти захистити ваші кошти. Як себе захистити? Захистити себе від залучення до таких схем нескладно, якщо бути пильним і дотримуватися простих правил: Завжди перевіряйте, хто вам пише і яку компанію представляє. Шукайте інформацію про компанію в інтернеті, перевіряйте відгуки, офіційний сайт. Якщо компанія не має офіційного представництва в Україні або інформації про неї обмаль, це привід для тривоги. Не погоджуйтесь “просто пересилати гроші” – це вже привід для підозри. Жодна легальна компанія не буде платити вам за такі прості фінансові операції, не вимагаючи реальної роботи або кваліфікації. Пам’ятайте: швидкі гроші без зусиль – це майже завжди шахрайство. Справжня робота вимагає зусиль, знань і часу. Як не стати Дропом Будьте пильні! Навіть якщо вам дуже потрібні гроші, не погоджуйтеся на “роботу”, де потрібно використовувати свої банківські реквізити для сумнівних операцій. Ви ризикуєте своєю свободою, репутацією та майбутнім заради короткочасного і нелегального прибутку. Дроп – це не просто випадкова роль. Це – кримінальна відповідальність. Бережіть себе та свої дані! Не дозволяйте шахраям використовувати вас у своїх брудних справах. Пам’ятайте, що ваша безпека і законність – це найважливіші речі. Якщо у вас виникнуть сумніви щодо будь-якої онлайн-пропозиції, краще зайвий раз перевірити інформацію або звернутися за порадою до дорослих чи фахівців.