РОЗВИТКУ ПЕДПРАЦІВНИКІВ
Закон України Про повну загальну середню освіту
Конвенція про права дитини
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.2021 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році».
ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Наказ МОН від 17.08.2021 № 914 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році"
Наказ МОН від 17.08.2021 № 913 "Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2021/2022 навчальному році"
Лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році"
Модельні навчальні програми.
Зарубіжна література. 5-6 класи
Останнє опубліковане
НАЙКРАЩІ ВЧИТЕЛІ – ЦЕ ТІ, ЯКІ ПОКАЗУЮТЬ, КУДИ ДИВИТИСЯ, АЛЕ НЕ ГОВОРЯТЬ, ЩО ПОТРІБНО БАЧИТИ (Олександра Тренфор)
ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ТАРАСА ГОРОДЕЦЬКОГО ГІДНО ПРЕДСТАВИВ ШЕПТИЦЬКУ ТГ
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА: МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ
STREAM-ОСВІТА: ВІД НАДИХАЮЧОЇ ІДЕЇ ДО ПРАКТИЧНОГО РЕЗУЛЬТАТУ ДОШКІЛЬНИКІВ У ДОШКІЛЛІ ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ТУРБОТА ПРО ВЛАСНЕ ЗДОРОВ'Я - НАЙВАЖЛИВІШИЙ ОБОВ'ЯЗОК ЛЮДИНИ. (ГІППОКРАТ)