Клас |
К-ть учнів парал. класів |
К-сть учнів |
Кількість вільних місць |
1-а |
40 |
20 |
8
|
1-б |
20 |
||
2-а |
40 |
23 |
7 |
2-б |
17 |
13 |
|
3-а |
40 |
20 |
10 |
3-б |
20 |
10 |
|
4-а |
43 |
22 |
8 |
4-б |
21 |
9 |
|
5-а |
60 |
30 |
- |
5-б |
30 |
- |
|
6-а |
42 |
19 |
11 |
6-б |
23 |
7 |
|
7-а |
50 |
22 |
8 |
7-б |
28 |
2 |
|
8-а |
32 |
20 |
10 |
8-б |
12 |
18 |
|
9-а |
54 |
25 |
5 |
9-б |
25 |
5 |
Останнє опубліковане
Відповідно до плану роботи відділу освіти, 8 січня 2025 року на базі Гімназії №5 відбувся навчально-тренувальний збір для керівників гуртків військово-патріотичної гри «Сокіл-Джура» у номінаціях «Рятівник» та «Орієнтування на місцевості». Цей захід спрямований на підвищення рівня професійної підготовки педагогів, які працюють з учнівською молоддю в рамках патріотичного виховання. У заході взяла участь головний спеціаліст відділу освіти Галина Лобащук, яка наголосила на важливості поглиблення знань та практичних навичок у зазначених номінаціях. Вона підкреслила, що завдяки інтеграції таких елементів, як надання домедичної допомоги та орієнтування на місцевості, можна значно підвищити ефективність виховного процесу і зробити його більш практично орієнтованим. Практичну частину в номінації «Рятівник» провела медикиня Будинку воїна Тетяна Гнатів. Вона ознайомила учасників з основними аспектами надання домедичної допомоги. Під час заняття педагоги навчалися накладати турнікети та тиснучі пов’язки, виконувати серцево-легеневу реанімацію за допомогою сучасного тренажера «Тарас» і транспортувати поранених. Учасники отримали детальні інструкції щодо алгоритму дій у критичних ситуаціях, що є невід'ємною складовою підготовки для ефективного реагування в екстрених умовах. Навчання з орієнтування на місцевості проводили інструктор з туризму Костянтин Єременко та військовослужбовці військової частини в/ч Т0910. Вони організували практичне заняття «Рух за азимутом», під час якого керівники гуртків закріпили свої знання з використання компаса, читання карт та визначення напрямків на місцевості. Заняття дало змогу педагогам здобути практичний досвід, який стане основою для підготовки учнів до змагань та тренувань у рамках гри «Сокіл-Джура». Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Мирон Кутковський акцентував увагу на важливості застосування набутих знань та навичок у роботі з молоддю. Він підкреслив, що такі тренування є не лише чудовою нагодою для обміну досвідом, але й можливістю вдосконалити підходи до виховання в учнів відповідальності, лідерських якостей і готовності до дій у складних ситуаціях. Набуті в ході заходу навички будуть використовуватися у закладах освіти під час занять гуртків військово-патріотичного виховання, що сприятиме розвитку в учнів почуття обов’язку, дисципліни та патріотизму.
07.01.2025 року практичним психологом Демич Д.А. було проведено психологічний тренінг для педагогів на тему "Пошук та відновлення власних ресурсів". У рамках цього заходу вчителі мали можливість ознайомитися з різноманітними практиками, які сприяють ефективному знаходженню, накопиченню та відновленню внутрішніх ресурсів. Особливу увагу було приділено технікам, що допомагають підтримувати емоційний баланс та знижувати рівень стресу. Під час тренінгу учасники виконували вправи, спрямовані на саморефлексію та усвідомлення власних потреб. Для психологічного розвантаження та релаксації вони створювали яскраві мандали, що сприяло концентрації уваги та гармонізації внутрішнього стану. Завершальним етапом стало обговорення емоцій, які виникли під час тренінгу, а також обмін щирими словами підтримки та позитивними враженнями. Цей захід став важливим кроком до формування у педагогів навичок збереження психічного здоров'я, створення дружньої атмосфери в колективі та розвитку емоційної стійкості.
Вшановуємо 116 річницю з Дня народження Провідника нації-Степана Бандери. Слава нації! Смерть ворогам!
Повідомляємо, що 01.01.2025 о 12.00, відповідно до рішення організаційного комітету щодо відзначення 116-ї річниці від дня народження Степана Бандери, біля пам’ятника Степанові Бандері відбудеться молебень та віче.