Нормативно-правові документи



 

 

 

Нормативні документи щодо організації освітнього процесу

2022/2023 н.р.

 

Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист ІМЗО від 15.08.2022 № 22.1/10-1080 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році”

Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.»

Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році

Лист Міністерства освіти і науки України від  02 серпня 2022 р. № 1/8794-22 «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2022 р. № 1/8504-22 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 27 липня 2022 р. № 1/8507-22 «Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від  26 липня  2022 р. № 1/8462-22 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»

Листи Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 № 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»

Лист Міністерства освіти і науки України №4/1513-22 від 06.07.2022 «Про підтвердження кваліфікаційних категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»

Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»

Наказ МОН від 01.04.2022 №289 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти”

Наказ МОН від 30.07.2021 №868 “Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення”

Постанова МОЗ від 06.09.2021 р. №10 “Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020  “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”

Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

Ведення документації

  1. Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти
  2. Наказ МОН від 08.04.2015 № 412«Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
  3. Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів»,відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655.
  4. Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності".

Останнє опубліковане

04.08.2025
Відділ освіти Шептицької міської ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДИ керівників закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради

1. Найменування і місцезнаходження ЗЗСО: Борятинська гімназія Шептицької міської ради (вул. Шкільна, 20а, с. Борятин, Шептицький район, Львівська область). 2. Найменування посади та умови оплати праці: • директор • посадовий оклад, надбавки, доплати встановлюються трудовим договором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2012 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ». 3. Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівників ЗЗСО: бути громадянином України, вільно володіти державною мовою, вища освіта ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як три роки, має організаторські здібності, фізичний і психічний стан якого не перешкоджає виконанню професійних обов’язків. 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі, та строк їх подання: особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або уповноважена згідно з довіреністю особа) такі документи: - заява про участь у конкурсi з наданням згоди на обробку персональних даних вiдповiдно до Закону України "Про захист персональних даних"; - автобiографiя та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); - копiя паспорта громадянина України; - копiя документа про вищу освiту (з додатком, що є його невiд’ємною частиною) не нижче освiтнього ступеня магiстра (спецiалiста); - документ, що пiдтверджує вiльне володiння державною мовою; - копiя трудової книжки чи iнших документiв, що пiдтверджують стаж педагогічної (науково-педагогiчної) роботи не менше трьох рокiв на день їх подання; - довiдка про вiдсутнiсть судимостi; - довiдка про проходження попереднього (перiодичного) психiатричного огляду; - мотивацiйний лист, складений у довiльнiй формi. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості. Строк подання документів для участі у конкурсному відборі становить 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсу: • прийняття документів від осіб, які виявили бажання брати участь у конкурсі, з 04 серпня 2025 року по 02 вересня 2025 року; • перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам 05 вересня 2025 року; • допущення претендентів до участі в конкурсному відборі 05 вересня 2025 року; • ознайомлення кандидатiв iз закладом освiти, його трудовим колективом та представниками органiв громадського самоврядування закладу 10 вересня 2025 року; • проведення конкурсного відбору: - перевiрка знання законодавства у сферi загальної середньої освiти, Закону України «Про повну загальну середню освiту», Закону України "Про освiту" та інших нормативно-правових актiв у сферi загальної середньої освiти, що відбувається шляхом письмового тестування. - перевiрки професiйних компетентностей шляхом письмового виконання ситуацiйного завдання; - публiчної та вiдкритої презентацiї державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освiти, а також надання вiдповiдей на запитання членiв конкурсної комiсiї в межах змiсту конкурсного випробування. 24_вересня 2025 року о 10.00 год. в приміщенні сесійної зали Шептицької міської ради (м. Шептицький, проспект Шевченка, 19) відбудеться конкурсний відбір на посаду керівників закладів загальної середньої освіти. Подання документів здійснюється за адресою: Львівська область, м. Шептицький, проспект Шевченка, 19, III поверх, відділ освіти, кабінет № 309. 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсу: Купровська Галина Михайлівна, (03249) 3 11 08, chervosvita@ukr.net Відділ освіти Шептицької міської ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДИ керівників закладів загальної середньої освіти Шептицької міської ради 1. Найменування і місцезнаходження ЗЗСО: Борятинська гімназія Шептицької міської ради (вул. Шкільна, 20а, с. Борятин, Шептицький район, Львівська область). 2. Найменування посади та умови оплати праці: • директор • посадовий оклад, надбавки, доплати встановлюються трудовим договором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2012 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ». 3. Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівників ЗЗСО: бути громадянином України, вільно володіти державною мовою, вища освіта ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як три роки, має організаторські здібності, фізичний і психічний стан якого не перешкоджає виконанню професійних обов’язків. 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі, та строк їх подання: особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або уповноважена згідно з довіреністю особа) такі документи: - заява про участь у конкурсi з наданням згоди на обробку персональних даних вiдповiдно до Закону України "Про захист персональних даних"; - автобiографiя та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); - копiя паспорта громадянина України; - копiя документа про вищу освiту (з додатком, що є його невiд’ємною частиною) не нижче освiтнього ступеня магiстра (спецiалiста); - документ, що пiдтверджує вiльне володiння державною мовою; - копiя трудової книжки чи iнших документiв, що пiдтверджують стаж педагогічної (науково-педагогiчної) роботи не менше трьох рокiв на день їх подання; - довiдка про вiдсутнiсть судимостi; - довiдка про проходження попереднього (перiодичного) психiатричного огляду; - мотивацiйний лист, складений у довiльнiй формi. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості. Строк подання документів для участі у конкурсному відборі становить 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсу: • прийняття документів від осіб, які виявили бажання брати участь у конкурсі, з 04 серпня 2025 року по 02 вересня 2025 року; • перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам 05 вересня 2025 року; • допущення претендентів до участі в конкурсному відборі 05 вересня 2025 року; • ознайомлення кандидатiв iз закладом освiти, його трудовим колективом та представниками органiв громадського самоврядування закладу 10 вересня 2025 року; • проведення конкурсного відбору: - перевiрка знання законодавства у сферi загальної середньої освiти, Закону України «Про повну загальну середню освiту», Закону України "Про освiту" та інших нормативно-правових актiв у сферi загальної середньої освiти, що відбувається шляхом письмового тестування. - перевiрки професiйних компетентностей шляхом письмового виконання ситуацiйного завдання; - публiчної та вiдкритої презентацiї державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освiти, а також надання вiдповiдей на запитання членiв конкурсної комiсiї в межах змiсту конкурсного випробування. 24_вересня 2025 року о 10.00 год. в приміщенні сесійної зали Шептицької міської ради (м. Шептицький, проспект Шевченка, 19) відбудеться конкурсний відбір на посаду керівників закладів загальної середньої освіти. Подання документів здійснюється за адресою: Львівська область, м. Шептицький, проспект Шевченка, 19, III поверх, відділ освіти, кабінет № 309. 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсу: Купровська Галина Михайлівна, (03249) 3 11 08, chervosvita@ukr.net Відділ освіти Шептицької міської ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДУ директора Борятинської гімназії Шептицької міської ради

06.05.2025
Шахрайські схеми

Купівля товару в Інтернеті Зловмисники можуть "продавати" в інтернеті товари, яких насправді не існує, за частковою передплатою або повною оплатою наперед. Пам’ятайте: ✅ Купуйте товари та сплачуйте кошти лише на перевірених сайтах. ✅ У разі сумнівів надайте перевагу післяплаті. ✅ Для онлайн-шопінгу відкрийте віртуальну картку і переказуйте на неї лише суму грошових коштів, необхідну для подальшої оплати. ✅ Перевіряйте правильність назви необхідного сайту (один непомітний символ на панелі адреси може означати, що ви потрапили на фішинговий ресурс). ❌ Нікому не повідомляйте термін дії картки, CVV та PIN-код. ❌ При купівлі на платформі оголошень обговорюйте деталі угоди тільки в чаті цієї платформи – НЕ переходьте в сторонні месенджери. На замітку: Передплата може коштувати втрати всього! Купуючи онлайн, не сплачуй наперед! Сумніваєшся в продавці? Краще відмовся! Фейковий товар = фейковий продавець! Онлайн-шопінг потребує уваги: перевір усе двічі!

21.03.2025
Акція «Кольорові шкарпетки»

Сьогодні, 21 березня, наші дошкільнята разом із вихователем Лучко Л.А. долучилися до акції «Кольорові шкарпетки» на честь Всесвітнього дня людей із синдромом Дауна. Одягнувши яскраві, непарні шкарпетки, ми висловлюємо підтримку та солідарність з «сонячними» людьми, привертаючи увагу до їхніх потреб та прав. #LotsOfSocks

18.03.2025
Досвід, що надихає!

Досвід, що надихає!!! На засіданні педагогічної ради 19.03.2025 року вихователь дошкільного підрозділу Лучко Лілія Андріївна мала чудову можливість поділитися своїм досвідом роботи з колегами. Обмін досвідом – це завжди чудова можливість навчитися чомусь новому, знайти однодумців та надихнутися на подальшу роботу. #ПедагогічнаРада #ДосвідВихователя #РозвитокТаНатхнення #ЛюблюСвоюРоботу

14.03.2025
День українського добровольця

Я хочу лиш, щоб чоловічі руки Не зброю обіймали, а коханих. І щоб вони не танки вели в поле, А борозну до щастя прокладали. Хай дужі руки чоловічі, Не порохом пропахнуть, а колоссям, Хай у труді шукають щастя вічне, Так в нашому народі повелося.