Розклад занять




  1.                                                                                                                                                                                                                                                                   ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                                                                                                                                                                      Директор ЗДО № 4

                                                                                                                                                                                                                                                                      _______Ольга БАХМАЧУК

                                                                                                                                                                                                                                                                       30.08.2024

    РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ ЗДО № 4 на 2024/2025 н.р.

    дні

    Група раннього віку № 1

    Група раннього віку № 2

    Інклюзивна група молодшого дошкільного віку  № 5

    Група молодшого дошкільного віку  № 6

    Інклюзивна група середнього дошкільного віку  № 3

    Група середнього дошкільного віку  № 4

    Група старшого дошкільного віку № 7

    Інклюзивна група старшого дошкільного віку № 8

    Понеділок

    1. Природа

    2. Музична діяльність

     

    Конструювання

     

    1. Музична діяльність

    2. Ознайомлення з соціумом

    Конструювання

     

    1.  Фізкультура

    2. Ознайомлення з соціумом

    3. Ліплення/Аплікація

     

     

    Конструювання

     

    1. Ознайомлення з соціумом

    2. Фізкультура

    3. Природа

    _____     

     

     

    Конструювання

     

    1. Музична діяльність

    2. Ліплення

    3. Розвиток мовлення

    Конструювання

    Художня праця

     

    1. Ознайомлення з соціумом

    2. Музична діяльність

    3. Духовно-моральне виховання

    Конструювання

     

    1. Природа

    2. Ліплення

    3. Фізкультура

    Конструювання

     

    1. Ознайомлення з соціумом

    2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

    3. Ліплення

    Конструювання

    Вівторок

    1.Сенсорна діяльність

    2. Ознайомлення з соціумом

    1. Сенсорна діяльність+ Ліпка/ Аплікація

    4. Фізкультура

     

    1. Музична діяльність

    2.  Математика

    3. Духовно-моральне виховання

    1. Математика

    2. Ліплення/

    Аплікація

    3. Музична діяльність

     

     

    1. Фізкультура

    2. Математика

    3. Ознайомлення з соціумом

     

    1.  Математика

    2. Фізкультура

    3. Ліплення

     

    1. Математика

    2. Аплікація

    3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

    Художня праця

    Підготовка руки до письма

    1. Математика

    2. Аплікація

    3. Фізкультура

    Художня праця Підготовка руки до письма

    Середа

    1. Ліпка/ Аплікація ність+сенсорна діяльність

    2. Музична діяльність

    _____________

    ОБЖ

    1. Сенсорна діяльність

    2. Природа

    3. Фізкультура
    ОБЖ

    1.Музична діяльність

    2. Розвиток мовлення

    3. Природа

     

    Дитячий туризм

     

     

    1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

    2.  Духовно-моральне виховання

    Дитячий туризм

    ___

     

     

    1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

    2. Духовно-моральне виховання

     

    Дитячий туризм

     

    1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого

    спілкування

    2. Аплікація

    Дитячий туризм

    Художня праця

     

    1. Розвиток мовлення (грамота)

    2. Музична діяльність

    3. Ознайомлення з природою (екологія)

    Дитячий туризм

    4 . Духовно-моральне виховання

    Художня праця

    ОБЖ

    1. Розвиток мовлення (грамота)

    2. Природа

    3. Музична діяльність.

    Дитячий туризм

    4. Духовно-моральне виховання

    Художня праця

    ОБЖ

    Четвер

    1. Розвиток мовлення

    4. Фізкультура

     

     

    1. Розвиток мовлення

    2. Малювання

    _________

     

    1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

    2. Малювання

    ОБЖ

    1. Фізкультура

    2. Розвиток мовлення

    3. Малювання

    ОБЖ

     

    1. Природа

    2. Фізкультура

    3. Аплікація

     

    ОБЖ

    Художня праця

    1. Розвиток мовлення

    2. Природа

    3. Фізкультура.

    ОБЖ

    Художня праця

     

    1. Математика

    2. Музична діяльність

    3. Ознайомлення з соціумом

    4. Соціально-фінансова освіта

    1. Музична діяльність

    2. Математика

    3. Ознайомлення з природою (екологія

    4. Соціально-фінансова освіта

    П’ятниця    

    1. Художньо-мовленнєва діяльність

    2 . Малювання

    4. Фізкультура

    __________

    СХД

    1. Художньо-мовленнєва діяльність

    2. Музична діяльність

    _________

    СХД

    1. Фізкультура

    2. Художньо-мовленнєва діяльність

    СХД

    1. Музична діяльність

    2. Художньо-мовленнєва діяльність

    СХД

    1. Художньо-мовленнєва діяльність

    2. Музична діяльність

    3. Малювання

     

    СХД

    1. Художньо-мовленнєва діяльність

    2. Малювання

    3. Музична діяльність

    СХД

     1. Художньо-мовленнєва діяльність

    2. Фізкультура

    3. Малювання

    СХД

    1. Художньо-мовленнєва діяльність

    2. Малювання

    3. Фізкультура

    СХД

     


Останнє опубліковане

14.11.2024
Обмін досвідом

Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Свій досвід використання цієї головоломки презентувала вихователь Тетяна ПІРОГОВА разом з своїми вихованцями з групи старшого дошкільного віку № 7 для молодших школярів. Спільна діяльність та обмін досвідом принесли нам багато позитивних емоцій та нових знань. Дякуємо за гостинність вчителю Галині Лакус.

11.11.2024
Вивчаємо державні символи

Прапор — це державний символ. Він є в кожної держави. Це для всіх ознака сили, Це для всіх ознака слави. Розмовляємо про державні символи, українську армію та наших Захисників. Інклюзивна група старшого дошкільного віку № 8. Вихователі: Ірина РОЙКО та Світлана ГОРИНЬ

06.11.2024
Віртуальна подорож Україною

Заховлюючий та пізнавальний проєкт інклюзивної групи старшого дошкільного віку № 8. Вихователі: Світлана ГОРИНЬ та Ірина РОЙКО.

04.11.2024
Креативні гарбузики

Креативні гарбузики виконані у нетрадиційній техніці аплікації з використанням опалого листя. Група середнього дошкільного віку № 4. Вихователь: Марія Мозіль.

07.10.2024
Осіння розвага

Будем осінь ми стрічати І дзвінких співать пісень! Весела осіння розвага у групі молодшого дошкільного віку № 6. Вихователі: Ірина Вощина та Ірина Козимка. Музичний керівник: Світлана Плішко.