Поради батькам




/blog/blog_gallery/3874/6430_1643570142.jpg

/blog/blog_gallery/3874/8991_1643570156.jpg

/blog/blog_gallery/3874/3999_1643570171.jpg

/blog/blog_gallery/3874/244_1643570190.jpg

/blog/blog_gallery/3874/9012_1643570222.jpg

/blog/blog_gallery/3874/6268_1643570269.jpg

/blog/blog_gallery/3874/6457_1643570283.jpg

/blog/blog_gallery/3874/9446_1643570297.jpg

/blog/blog_gallery/3874/3833_1643570325.jpg

/blog/blog_gallery/3874/6778_1643570350.jpg

/blog/blog_gallery/3874/255_1643570367.jpg

/blog/blog_gallery/3874/9505_1643570401.jpg

Як дистанційне навчання зробити продуктивним і комфортним

Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, вчителів, учнів та їхніх батьків. Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності. І хоча дистанційне навчання не є заміною очного та ніколи не планувалось на довгострокову перспективу, проте може стати ефективним інструментом не лише під час карантину.
Майбутнє – за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими: збільшувати чи зменшувати офлайн- або онлайн-компоненти, обирати різні організаційні моделі та стратегії відповідно до можливостей, потреб і викликів. Дистанційний формат передбачає наявність всіх притаманних очному навчанню атрибутів, таких як групові дискусії, колективне обговорення пройденого матеріалу, живе спілкування тощо. Але щоб дистанційне навчання стало ефективним атрибутом нової системи освіти потрібен більш комплексний підхід, нові загальні рекомендації.

Останнє опубліковане

20.06.2025
День 9

19.06.2025
День 8

18.06.2025
День 7