Індивідуальна форма навчання



Індивідуальна форма навчання – спосіб організації навчальної діяльності, який регулюється певним, наперед визначеним розпорядком, забезпечується педагогічними працівниками за місцем проживання учнів (удома) та організується для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

У школі проводиться індивідуальне навчання - педагогічний патронаж.

Педагогічний патронаж - це така дистанційна форма навчання, під час якої вчитель навчає дитину в неї вдома. Перехід на таку форму навчання тимчасово або на постійну основу можливе за станом здоров’я після подачі до закладу освіти заяви з відповідним висновком спеціальної комісії, в будь-який період навчального року.

 

Відповіді на найпоширеніші запитання батьків про індивідуальну форму навчання в школі - роз'яснення МОН

Орієнтовні завдання для проведення річного оцінювання навчальних досягнень учнів-екстернів 1-9 класів

1 клас

2 клас

 3 клас

4 клас

Українська мова

Англійська мова

Математика

Я досліджую світ

Я пізнаю світ

Мистецтво

Фізична культура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Англійська мова

Математика

Я досліджую світ

Я пізнаю світ

Мистецтво

Фізична культура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Англійська мова

Математика

Інформатика

Я досліджую світ

Я пізнаю світ

Мистецтво

Фізична культура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова НУШ

Українська мова Інтелект

Англійська мова

Математика НУШ

Математика Інтелект

Інформатика

Я досліджую світ

Я пізнаю світ

Мистецтво

Фізична культура

Технології

Образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 клас

6 клас

7 клас

8 клас

9 клас

Українська мова

Українська література

Зарубіжна література

Англійська мова

Німецька мова

Французька мова

Математика

Природознавство. Моя планета Земля

Твої фізичні відкриття

Навчаємось разом

Історія України

Мистецтво

Технології

Інформатика

Фізична культура

 

 

 

 

 

Українська мова

Українська література

Зарубіжна література

Англійська мова

Німецька мова

Французька мова

Математика

Природознавство. Моя планета Земля

Твої фізичні відкриття

Навчаємось разом

Історія України

Всесвітня історія

Географія

Мистецтво

Технології

Інформатика

Фізична культура

 

 

 

Українська мова

Українська література

Зарубіжна література

Англійська мова

Німецька мова

Французька мова

Алгебра

Геометрія

Біологія

Фізика

Хімія

Навчаємось разом

Історія України

Всесвітня історія

Географія

Мистецтво

Технології

Інформатика

Фізична культура

Основи здоров'я

 

Українська мова

Українська література

Зарубіжна література

Англійська мова

Німецька мова

Французька мова

Алгебра

Геометрія

Біологія

Фізика

Хімія

Навчаємось разом

Історія України

Всесвітня історія

Географія

Мистецтво

Технології

Інформатика

Фізична культура

Основи здоров'я

 

Українська мова

Українська література

Зарубіжна література

Англійська мова

Німецька мова

Французька мова

Алгебра

Геометрія

Біологія

Фізика

Хімія

Навчаємось разом

Історія України

Всесвітня історія

Правознавство

Географія

Мистецтво

Технології

Інформатика

Фізична культура

Основи здоров'я


Останнє опубліковане

21.03.2025
Конкурс на посаду директора гімназії

Відділ освіти Шептицької міської ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДУ директора Гімназії № 8 Шептицької міської ради

14.03.2025
Протидій спробам вербування! «Не пали автівку ЗСУ! «Здай» ворога в СБУ!»

Москальські спецслужби, намагаються використовувати наших неповнолітніх співгромадян у своїх дезінформаційних акціях, схиляючи їх до підпалів автомобілів військовослужбовців Сил оборони і будівель ТЦК, а в подальшому подаючи це, як діяльність «активного підпілля, яке підтримує росію». Найчастіше замовники знаходять виконавців через оголошення про роботу в Телеграм-каналах, сайтах пошуку роботи . Тому, хто відгукнеться, згодом озвучують деталі, що насправді робота – це підпали обладнання “Укрзалізниці”, машин військових, будівель ТЦК. Далі надсилають інструкції для підпалу. Після вчинення злочину, як доказ, палій зобов’язаний надіслати замовнику відео. За підпал авто замовники обіцяють від кількох сотень доларів до кількох тисяч. Але в результаті “роботодавці ” надсилають лише частину суми, або взагалі залишають виконавців без оплати. Замовники також переконують, що мета підпалів авто – боротьба з ТЦК. Вік потенційних виконавців для замовників не має значення. Навпаки, тих, кому немає 18, активно заохочують до такої злочинної співпраці, переконуючи, що за це “нічого не буде”. Але це не так. Відповідальність за підпал військового авто українське законодавство передбачає для всіх, в тому числі, неповнолітніх. Злочин можуть кваліфікувати за 5-ма статтями Кримінального кодексу: державна зрада, диверсія, терористичний акт, а також пошкодження майна і перешкоджання законній діяльності ЗСУ. Діти віком від 14 до 16 років можуть і вже притягаються до відповідальності лише за окремими статтями. З 16-ти настає повна кримінальна відповідальність. Наслідки будуть і для тих, кому менше 14 років – це від трьох до семи років позбавлення волі. Москальські спецслужби намагаються завербувати підлітків для підпалу, теракту чи мінування? «Спали» ворога сам – здай його до СБУ! Для цього Служба безпеки України запускає офіційний чатбот «Спали ФСБешника». Його створено в telegram, оскільки цей месенджер окупанти найчастіше використовують для вербування молоді та неповнолітніх. Якщо тобі або твоїм знайомим пропонують підпалити авто ЗСУ чи адмінбудівлю, влаштувати теракт чи мінування – одразу пиши нам! Не допомагай ворогу руйнувати оборону твоєї країни!

07.03.2025
Проєкт за підтримки Кіберполіції “БРАМА”: Захистимо себе від кіберзагроз

Чому БРАМА? Брама - це ворота, які захищають від небезпеки та закривають нас від негативного впливу. В історії людства Брама виконувала найважливіші соціальні функції, одна з яких – оборонна, як захищені в’їзди в міста, фортеці, замки, садиби, на мости і шляхи. У середньовіччі Брама уособлювала все місто як захищену спільноту, що відображено в міській геральдиці багатьох українських міст, таких як: Львів, Івано-Франківськ, Чернівці, Рівне, Херсон та інших.

24.02.2025
Математичний конкурс

21 лютого 2025 року в нашій гімназії відбувся математичний конкурс для учнів 6-Б класу, який провела Каравець Ганна Михайлівна. Метою конкурсу було стимулювання інтересу до математики, розвиток логічного мислення та вміння застосовувати математичні знання в нестандартних ситуаціях. Змагання проходило в атмосфері здорової конкуренції та підтримки між учнями. Загалом конкурс був корисним і пізнавальним, сприяв розвитку у дітей не лише математичних, а й логічних та аналітичних здібностей. Учні отримали нові враження, розвинули свої навички та знання.

22.02.2025
Квест до Дня рідної мови

Учасники учнівського самоврядування підготували і провели квест для учнів 5-А і 5-В класів до Міжнародного Дня рідної мови. Діти змагалися в командах, виконували завдання, головоломки, зустрічалися із Лесею Українкою і Тарасом Шевченком, які задавали каверзні запитання, грали в мовні ігри, танцювали банси. Діти отримали море позитивних емоцій, вкотре впевнилися, що рідна мова - найкраща! Переможці отримали солодкі призи.