Семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку».



10 жовтня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради було проведено семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку». Учасниками заходу були вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових класів, директори ЗДО громади.

10 жовтня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської  міської ради було проведено семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку».

Учасниками заходу були вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових класів, директори ЗДО громади.

Семінар розпочався з вітального слова Головного спеціаліста Департаменту освіти та науки Львівської ОДА Марії Васюник, котра наголосила на актуальності проблеми дислексії та побажала результативної роботи.

Директор Інклюзивно-ресурсного центру Тетяни Дмитришин поінформувала, що саме 10 жовтня  проводиться Всесвітній день поширення інформації про дислексію, і наголосила, що розуміння дислексії та її особливостей допомагає суспільству створити більш інклюзивне суспільство, де всі мають рівні можливості для навчання та професійного розвитку.

Консультанти Інклюзивно-ресурсного центру Лариса Чоп, Валентина Вакула та Світлана Кравчук розкрили поняття «дислексія», причини виникнення порушень, опрацювали вправи та завдання для профілактики виникнення порушень писемного мовлення в дошкільному віці.

Вихователь ЗДО № 13     Олена Брандт, вихователь-методист ЗДО № 2 Зоряна Жук  та  вчителі Гімназій   імені родини Луговських  та № 10  Ірина Филюшко та Любов Корчук висвітлили питання навчання дітей із дислексією, поділилися досвідом роботи з  ними.

Спеціаліст з дошкільного виховання відділу освіти Ірина Поручинська підвела підсумки заходу.

Заключною частиною семінару- практикуму   була рефлексія, яку провела консультант  Інклюзивно-ресурсного центру Галина Гавдьо: підбиття підсумків, отримання зворотного зв'язку від учасників, релаксація, наголосивши, що найважливішим фактором, який впливає на боротьбу з дислексією, – часовий. Тож, що раніше розлад буде виявлено, то більше шансів на те, що людина успішно навчиться читати й писати. Потрібні розуміння проблеми та комплексна допомога з боку фахівців, вихователів,  вчителів та батьків.


Останнє опубліковане

21.11.2025
СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ – ЛОГОПЕДІВ ЗДО

Сенсорна інтеграція відіграє важливу роль у розвитку мовлення дитини дошкільного віку. Це процес, за допомогою якого нервова система отримує та обробляє інформацію від органів чуття (зір, слух, дотик, смак, нюх, відчуття руху та положення тіла), а потім організовує її для використання у повсякденній діяльності. 20 листопада 2025 р. у ЗДО № 19 відбувся семінар вчителів-логопедів ЗДО: Сенсорна інтеграція як один із компонентів формування мовлення у дітей дошкільного віку.

30.10.2025
СЕМІНАР АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ДОПОМОГА ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ ДЕФІЦИТУ УВАГИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

28.10.2025
Семінар вчителів початкових класів

Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку. 28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».

10.10.2024
Семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку».

10 жовтня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради було проведено семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку». Учасниками заходу були вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових класів, директори ЗДО громади.

30.09.2024
Участь фахівців ІРЦ у командах психолого-педагогічного супроводу

Упродовж вересня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданні команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Червоноградської ТГ. Питання незмінні: умови навчання, організація відповідного інклюзивного середовища, розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану.