Участь фахівців ІРЦ у командах психолого-педагогічного супроводу



Упродовж вересня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданні команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Червоноградської ТГ. Питання незмінні: умови навчання, організація відповідного інклюзивного середовища, розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану.
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у школі. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання. Активно працюємо разом з командами психолого-педагогічного супроводу, створюємо необхідні умови для якісного та ефективного інклюзивного навчання.
Упродовж вересня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданні команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Червоноградської ТГ. Питання незмінні: умови навчання, організація відповідного інклюзивного середовища, розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану.
Налагоджена співпраця фахівців ІРЦ та адміністрацій закладів дозволяє сьогодні не тільки якісно формувати індивідуальні програми розвитку дітей, а й приділяти більше уваги тим, хто вперше відкриває інклюзію в школі або дошкільному закладі.
Такі зустрічі - чудова можливість для професійного росту та обміну досвідом серед педагогічних працівників, які забезпечують психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Дякуємо колегам за тісну співпрацю!

 


Останнє опубліковане

21.11.2025
СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ – ЛОГОПЕДІВ ЗДО

Сенсорна інтеграція відіграє важливу роль у розвитку мовлення дитини дошкільного віку. Це процес, за допомогою якого нервова система отримує та обробляє інформацію від органів чуття (зір, слух, дотик, смак, нюх, відчуття руху та положення тіла), а потім організовує її для використання у повсякденній діяльності. 20 листопада 2025 р. у ЗДО № 19 відбувся семінар вчителів-логопедів ЗДО: Сенсорна інтеграція як один із компонентів формування мовлення у дітей дошкільного віку.

30.10.2025
СЕМІНАР АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ДОПОМОГА ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ ДЕФІЦИТУ УВАГИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

28.10.2025
Семінар вчителів початкових класів

Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку. 28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».

10.10.2024
Семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку».

10 жовтня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради було проведено семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку». Учасниками заходу були вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових класів, директори ЗДО громади.

30.09.2024
Участь фахівців ІРЦ у командах психолого-педагогічного супроводу

Упродовж вересня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданні команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Червоноградської ТГ. Питання незмінні: умови навчання, організація відповідного інклюзивного середовища, розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану.