Семінар-практикум фахівців ІРЦ та вчителів-логопедів КЗ ЛОР НРЦ «Світанок»



08 листопада 2022 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради у рамках співпраці проведено семінар-практикум фахівців ІРЦ та вчителів-логопедів КЗ ЛОР НРЦ «Світанок» «Особливості корекційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами». Директор ІРЦ Тетяна Дмитришин обґрунтувала важливість та актуальність обраної теми, визначила мету проведення семінару, основні аспекти комплексної підтримки дітей з особливими освітніми потребами, розповіла про рівні підтримки та роботу в автоматизованій системі ІРЦ. Практичний психолог Оксана Чумакова ознайомила присутніх із ай-трекером, як засобом альтернативної та додаткової комунікації (АДК), що надає можливість особам зі складними порушеннями розвитку долучатися до повсякденної діяльності та брати у ній участь. Консультанти ІРЦ: Валентина Вакула (вчитель-логопед) інформувала учасників семінару про використання програми «Бордмейкер» для створення друкованого та інтерактивного дидактичного матеріалу; Чоп Лариса (вчитель-дефектолог) продемонструвала зразки візуального розкладу, мотиваційних планшетів та книгу альтернативної комунікації (картки PECS); Гавдьо Галина та Чумакова Оксана (практичні психологи) ознайомили з методиками для визначення рівня інтелектуального розвитку мовленнєвих та немовленнєвих дітей (WISC, Leiter), розладів аутистичного спектру (CASD, PEP-3), гіперактивності та розладу дефіциту уваги (Conners); Світлана Кравчук (вчитель-реабілітолог) висвітлила питання визначення труднощів та корекції фізичного розвитку дітей. Вчитель-логопед КЗ ЛОР НРЦ «Світанок» Поленкова Ірина поділилася досвідом корекційної роботи з дітьми з ООП за методикою Монтессорі. Семінар закінчився обміном думками та побажаннями, підведенням підсумків роботи семінару.
Приєднані файли

Останнє опубліковане

21.11.2025
СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ – ЛОГОПЕДІВ ЗДО

Сенсорна інтеграція відіграє важливу роль у розвитку мовлення дитини дошкільного віку. Це процес, за допомогою якого нервова система отримує та обробляє інформацію від органів чуття (зір, слух, дотик, смак, нюх, відчуття руху та положення тіла), а потім організовує її для використання у повсякденній діяльності. 20 листопада 2025 р. у ЗДО № 19 відбувся семінар вчителів-логопедів ЗДО: Сенсорна інтеграція як один із компонентів формування мовлення у дітей дошкільного віку.

30.10.2025
СЕМІНАР АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ДОПОМОГА ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ ДЕФІЦИТУ УВАГИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

28.10.2025
Семінар вчителів початкових класів

Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку. 28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».

10.10.2024
Семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку».

10 жовтня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради було проведено семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку». Учасниками заходу були вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових класів, директори ЗДО громади.

30.09.2024
Участь фахівців ІРЦ у командах психолого-педагогічного супроводу

Упродовж вересня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданні команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Червоноградської ТГ. Питання незмінні: умови навчання, організація відповідного інклюзивного середовища, розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану.