Асистент вчителя/вихователя - це посередник між дитиною з особливими освітніми потребами та іншими дітьми і дорослими в освітньому процесі. Для того, щоб умови знаходження дитини в закладі освіти були по-справжньому комфортні та мотивували її на розвиток, робота асистента вчителя/вихователя повинна ґрунтуватися на принципах взаємодії всіх членів команди супроводу.
З метою вдосконалення системи роботи асистентів вчителів/вихователів та підведення підсумків консультаційної роботи, 29 вересня 2022 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради проведено семінар-практикум для новопризначених асистентів вчителів /вихователів закладів освіти.
Директор Інклюзивно - ресурсного центру Тетяна Дмитришин висвітлила питання законодавчого підґрунтя роботи асистента вчителя/вихователя; ведення нормативно-правової документації, що регламентує його діяльність; опрацювала проблемні моменти, які виникають під час виконання асистентами посадових обов’язків; окреслила важливість командної роботи фахівців у ЗО.
Семінар містив два модулі: теоретичний та практичний. В теоретичному модулі фахівці ІРЦ Лариса Чоп та Оксана Чумакова висвітлили питання: роль асистента вчителя/вихователя в діяльності Команди супроводу; функції асистента вчителя/вихователя під час дистанційного навчання; особливості налагодження довірливих стосунків асистента вчителя з дитиною з ООП; методи активізації уваги дітей з ООП на уроках.
У практичному модулі учасники семінару опрацювали приклади адаптації/модифікації освітніх програм та навчального матеріалу.
Щира подяка педагогам за співпрацю, створення комфортного освітнього середовища для дітей з ООП, надання їм якісних освітніх послуг!