СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ – ЛОГОПЕДІВ ЗДО



Сенсорна інтеграція відіграє важливу роль у розвитку мовлення дитини дошкільного віку. Це процес, за допомогою якого нервова система отримує та обробляє інформацію від органів чуття (зір, слух, дотик, смак, нюх, відчуття руху та положення тіла), а потім організовує її для використання у повсякденній діяльності. 20 листопада 2025 р. у ЗДО № 19 відбувся семінар вчителів-логопедів ЗДО: Сенсорна інтеграція як один із компонентів формування мовлення у дітей дошкільного віку.

      Сенсорна інтеграція відіграє важливу роль у розвитку мовлення дитини дошкільного віку.  Це процес, за допомогою якого нервова система отримує та обробляє інформацію від органів чуття (зір, слух, дотик, смак, нюх, відчуття руху та положення тіла), а потім організовує її для використання у повсякденній діяльності.

      Функції, пов’язані із сенсорною інтеграцією, розвиваються у природньому порядку. Одні діти розвиваються швидше, інші - повільніше, проте всі, зазвичай, проходять тай самий шлях. Значне відхилення від нормальної послідовності у розвитку сенсорної інтеграції пізніше призводить до виникнення проблем в інших сферах життя.

     20 листопада 2025 р. у ЗДО № 19 відбувся семінар вчителів-логопедів ЗДО: Сенсорна інтеграція як один із компонентів формування мовлення у дітей дошкільного віку.

   Надія Кожуховська, директор ЗДО № 19, виступила з візиткою закладу, в якому вперше у місті було організовано інклюзивне навчання, директор ІРЦ Тетяна Дмитришин  розповіла про нормативно-правове забезпечення  психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами.

     Вчителі-логопеди закладу Тетяна Драбич та Марія-Діана Гарасевич розповіли про актуальність сенсорної інтеграції в роботі з дітьми дошкільного віку, про її вплив на розвиток мовлення,  провели майстер клас з виготовлення сенсорних мішечків.

  Заступник директора з організації освітнього процесу Мар’яна Сулима презентувала посібник з досвіду роботи «Інклюзивна освіта в ЗДО» з методичними рекомендаціями щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг в ЗДО з урахуванням потреб дошкільнят з особливими освітніми потребами.

   Спеціаліст відділу освіти з дошкільного виховання Ірина Поручинська акцентувала увагу на координації дій усіх фахівців з метою підтримки дітей з особливими освітніми потребами.

    Під час заходу вчителі-логопеди отримали не лише нові знання,   а й взяли участь у релаксаційних вправах, які провела практичний психолог Оксана Козак.

 


Останнє опубліковане

21.11.2025
СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ – ЛОГОПЕДІВ ЗДО

Сенсорна інтеграція відіграє важливу роль у розвитку мовлення дитини дошкільного віку. Це процес, за допомогою якого нервова система отримує та обробляє інформацію від органів чуття (зір, слух, дотик, смак, нюх, відчуття руху та положення тіла), а потім організовує її для використання у повсякденній діяльності. 20 листопада 2025 р. у ЗДО № 19 відбувся семінар вчителів-логопедів ЗДО: Сенсорна інтеграція як один із компонентів формування мовлення у дітей дошкільного віку.

30.10.2025
СЕМІНАР АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ДОПОМОГА ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ ДЕФІЦИТУ УВАГИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

28.10.2025
Семінар вчителів початкових класів

Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку. 28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».

10.10.2024
Семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку».

10 жовтня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради було проведено семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку». Учасниками заходу були вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових класів, директори ЗДО громади.

30.09.2024
Участь фахівців ІРЦ у командах психолого-педагогічного супроводу

Упродовж вересня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданні команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Червоноградської ТГ. Питання незмінні: умови навчання, організація відповідного інклюзивного середовища, розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану.