Розлад із дефіцитом уваги та гіперактивністю є одним з найбільш поширених розладів психологічного розвитку – він зустрічається у близько 5% дітей та 3% дорослих. Ключовими симптомами цього розладу є порушення самоконтролю та саморегуляції, які є обумовлені біологічними особливостями мозку, і спричиняють проблеми у сфері регуляції поведінки, уваги, емоцій та імпульсів.
30 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для асистентів вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Допомога дітям з ГРДУ в закладі освіти».
Директор ІРЦ Тетяна Дмитришин розповіла про локальні міжсекторальні маршрути допомоги дітям та підліткам із розладами дефіциту уваги і гіперактивності.
Практичний психолог Галина Гавдьо ознайомила учасників семінару з причинами та проявами розладу дефіциту уваги та гіперактивності, особливу увагу приділивши симптомам неуважності, імпульсивності, гіперактивності, класифікації ГРДУ та методам аналізу поведінки.
Асистентам було запропоновано ефективні навчальні стратегії для зосередження уваги, контролю імпульсивності та підтримки продуктивної діяльності учня на уроці.
Вчитель-реабілітолог Світлана Кравчук показала різноманітні пристосування, вправи та ігри, які можна використовувати під час уроків.
З методами корекції вторинних порушень при ГРДУ ознайомила вчитель-дефектолог Лариса Чоп, надала практичні рекомендації щодо педагогічних підходів у процесі навчання дітей із ГРДУ.
Учасники семінару отримали дієві інструменти для роботи з дітьми з гіперактивністю, засновані на практичному досвіді.
| Приєднані файли |