Семінар вчителів початкових класів



Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку. 28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».

      Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку.

28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».

      Тетяна Дмитришин, директор Інклюзивно-ресурсного центру сконцентрувала увагу на загальних проблемах, що виникають у здобувачів освіти із навчальними труднощами. 

       На початку семінару практичний психолог ІРЦ Галина Гавдьо провела креативну вправу на знайомство.

     Фахівець ІРЦ (вчитель-дефектолог) Лариса Чоп проінформувала учасників з поняттям «Дислексія», видами порушень читання,  способами їх профілактики та корекції. Ознайомила з різними корекційними підходами, які допомагають дітям з дислексією.

       Консультант (вчитель-логопед) Валентина Вакула ознайомила з практичним матеріалом для роботи з дітьми із дислексією: графічними підказками та схемами, індивідуальним навчальним матеріалом, які виготовили разом з вчителем-дефектологом.

       Вчитель-реабілітолог Світлана Кравчук показала нейровправи, які сприяють розвитку мозку,  активізують взаємодію півкуль, тренують увагу, пам’ять, мислення та наголосила на важливості мультисенсорного підходу для вирішення даної проблеми.

        На завершення заходу проведено рефлексію, де присутні висловили свої враження про інформативність та актуальність семінару, поділились своїм досвідом роботи. Під час співпраці вчителі отримали  не тільки теоретичні знання, а й показали практичні навички, необхідні для роботи з дитиною із дислексією.

       Дякуємо присутнім педагогам за активність у заході, цікаві запитання, співпрацю і бажання розвиватися разом заради покращення освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.

 

Приєднані файли

Останнє опубліковане

21.11.2025
СЕМІНАР ВЧИТЕЛІВ – ЛОГОПЕДІВ ЗДО

Сенсорна інтеграція відіграє важливу роль у розвитку мовлення дитини дошкільного віку. Це процес, за допомогою якого нервова система отримує та обробляє інформацію від органів чуття (зір, слух, дотик, смак, нюх, відчуття руху та положення тіла), а потім організовує її для використання у повсякденній діяльності. 20 листопада 2025 р. у ЗДО № 19 відбувся семінар вчителів-логопедів ЗДО: Сенсорна інтеграція як один із компонентів формування мовлення у дітей дошкільного віку.

30.10.2025
СЕМІНАР АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ДОПОМОГА ДІТЯМ З РОЗЛАДАМИ ДЕФІЦИТУ УВАГИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

28.10.2025
Семінар вчителів початкових класів

Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку. 28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».

10.10.2024
Семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку».

10 жовтня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради було проведено семінар-практикум «Раннє виявлення і попередження навчальних труднощів у дітей дошкільного віку». Учасниками заходу були вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових класів, директори ЗДО громади.

30.09.2024
Участь фахівців ІРЦ у командах психолого-педагогічного супроводу

Упродовж вересня фахівці ІРЦ взяли участь у засіданні команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Червоноградської ТГ. Питання незмінні: умови навчання, організація відповідного інклюзивного середовища, розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану.