Всесвітній тиждень поширення інформації про дислексію відзначається щороку у перший повний тиждень жовтня. За різними статистичними даними від 7 до 15 % людей у світі мають труднощі з читанням та письмом. Найчастіше це порушення діагностується у дітей шкільного віку.
28 жовтня 2025 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру Шептицької міської ради відбувся семінар-практикум для вчителів-початкових класів Шептицької ТГ «Навчальні труднощі. Дислексія».
Тетяна Дмитришин, директор Інклюзивно-ресурсного центру сконцентрувала увагу на загальних проблемах, що виникають у здобувачів освіти із навчальними труднощами.
На початку семінару практичний психолог ІРЦ Галина Гавдьо провела креативну вправу на знайомство.
Фахівець ІРЦ (вчитель-дефектолог) Лариса Чоп проінформувала учасників з поняттям «Дислексія», видами порушень читання, способами їх профілактики та корекції. Ознайомила з різними корекційними підходами, які допомагають дітям з дислексією.
Консультант (вчитель-логопед) Валентина Вакула ознайомила з практичним матеріалом для роботи з дітьми із дислексією: графічними підказками та схемами, індивідуальним навчальним матеріалом, які виготовили разом з вчителем-дефектологом.
Вчитель-реабілітолог Світлана Кравчук показала нейровправи, які сприяють розвитку мозку, активізують взаємодію півкуль, тренують увагу, пам’ять, мислення та наголосила на важливості мультисенсорного підходу для вирішення даної проблеми.
На завершення заходу проведено рефлексію, де присутні висловили свої враження про інформативність та актуальність семінару, поділились своїм досвідом роботи. Під час співпраці вчителі отримали не тільки теоретичні знання, а й показали практичні навички, необхідні для роботи з дитиною із дислексією.
Дякуємо присутнім педагогам за активність у заході, цікаві запитання, співпрацю і бажання розвиватися разом заради покращення освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.
| Приєднані файли |