Умови доступності для навчання осіб з ООП



У закладі дошкільної освіти створенні умови для інклюзивного освітнього середовища, що охоплює архітектурну доступність (зручні тротуари, безперешкодний доступу до будівлі, створення зручних та безпечних умов для пересування усередині будинку, наявність ресурсної кімнати), адаптовані навчальні програми та методики, наявність команди фахівців (психолог, логопед, асистент вихователя), а також надання психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової допомоги. Важливими є створення сприятливого мікроклімату в групах та закладі освіти, надання можливостей для різних форм навчання  та забезпечення вільного доступу до інформації. 

 

У закладі дошкільної освіти  функціонує 3 інклюзивні групи для дітей з особливими освітніми потребами:

- інклюзивна група №3 старшого дошкільного віку;

- інклюзивна група №4 молодшого дошкільного віку;

- інклюзивна група №5 середнього дошкільного віку.

 

Створено Команду супроводу дитини з ООП, до якої входять:

  •  керівник КППС - Кіх Я.Б., вихователь - методист
  • постійні учасники: директор ЗДО, вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів, практичний психолог, вчителі -логопеди,  (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП),  батьки дитини з ООП;
  • залучені фахівці: старша медична сестра, музичні керівники, інструктор з фізкультури.