Одним із компонентів створення сприятливого середовища для дітей з особливими освітніми потребами є корекційної-розвиткові заняття.
Одним із компонентів створення сприятливого середовища для дітей з особливими освітніми потребами є корекційної-розвиткові заняття, де діти мають можливість:
розвивати комунікативні навички;
створювати умови для реалізації внутрішнього потенціалу;
покращувати стан дрібної моторики;
підвищувати рівень розвитку пізнавальних процесів та загальних інтелектуальних здібностей;
інтегруватися в соціум.
Інклюзивна освіта - це шлях до створення справедливого, з рівними можливостями для усіх, суспільства. Важливо розвивати комфортне середовище для дітей з ООП та забезпечувати дітям якісне навчання, зокрема і під час корекційно- розвиткових занять.
Психологічна служба гімназії , практичний психолог Ольга Коліда та соціальний педагог Оксана Качур, логопед Надія Вінчковська Nadia Vinchkovska проводять нашим дітям з ООП, які навчаються в нашому закладі, корекційно- розвиткові заняття відповідно до рекомендацій, прописаних у висновку ІРЦ. Діти із задоволенням їх відвідують, адже такі заняття не тільки практично зорієнтовані, а й цікаві, пізнавальні, єфективні.
100 днів у гімназії — 100 маленьких, але таких важливих кроків! Це 100 днів знайомств і дружби, перших літер і цифр, хвилювань і перемог, старання й щирих усмішок.