Практичний психолог Ольга Коліда та соціальний педагог Оксана Качур провели для педагогів тренінгове заняття "Психологічна перезагрузка як спосіб регуляції емоційного стану педагога".
Учасники тренінгу мали змогу :
поділитися цікавими фактами про себе;
проаналізувати свій внутрішній потенціал;
пробудити джерело внутрішнього ресурсу;
гармонізувати свій психоемоційний стан;
продуктивно працювати в команді.
Такі заняття зміцнюють психологічний мікроклімат педагогічного колективу, розвивають уміння долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності.
Семінар «ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЯК ОСНОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ'Я УЧНЯ І ВЧИТЕЛЯ»
Асистент учителя Оксана Дорофєєва представила презентацію щодо класифікації здоров'язбережувальних технологій та провела майстер – клас по ігротерапії.
Учитель фізичної культури Дроздяк-Ясиновська Галина поділилася досвідом використання під час уроків динамічної паузи та самомасажу.
Питання «Профілактика емоційного вигорання педагогів» та практичні вправи щодо збереження емоційного здоров’я педагога презентувала вчитель хімії Василина Мисак ( Демчук)
Дбати про здоров'я школярів та підтримувати свій емоційний стан - запорука формування середовища, у якому комфортно і навчатися, і працювати.
100 днів у гімназії — 100 маленьких, але таких важливих кроків! Це 100 днів знайомств і дружби, перших літер і цифр, хвилювань і перемог, старання й щирих усмішок.