Застосування АДК (альтернативна допоміжна комунікація) в освітньому процесі: досвід, діагностика, результати.
З метою налагодження якісної комунікації між учителями, батьками та дітьми з ООП, які користуються АДК, сьогодні у нас відбулося засідання команди супроводу 2-3 класів, учителів, які викладатимуть у 5 класах, батьків дітей з ООП за участі Марини Глухоцької - завідувачки відділом комплексної реалізації, координаторки центру «Допоміжні технології», Тетяни Мізарак - терапевта мови і мовлення, ерготерапевта центру «Джерело», Світлани Кравчук - реабілітолога Червоноградський Інклюзивно-ресурсний центр.
Учасники зустрічі обговорили результати обстеження «Діагностування та постановка цілей з використанням АДК», проведеного з дитиною з ООП; поспілкувалися щодо методики розробки завдань для покращення результатів навчальних досягнень дітей з ООП та обговорили стратегію навчання наших гімназистів.
Камінський Денис, учень 3-Б класу, показав досягнуті результати за час навчання у закладі освіти та продемонстрував створені ним проєкти.
Фахівці-спеціалісти дали грунтовні відповіді на проблемні питання та готові продовжити співпрацю задля успіху дітей у майбутньому.
Дякуємо усім учасникам за розуміння і підтримку та нашим гостям за надання фахових порад для роботи.
100 днів у гімназії — 100 маленьких, але таких важливих кроків! Це 100 днів знайомств і дружби, перших літер і цифр, хвилювань і перемог, старання й щирих усмішок.