Семінар-практикум «Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» як елемент кейс – уроків




24.03.2025  учитель зарубіжної літератури  Томчук Н.Б. презентувала власний проєкт з методичними рекомендаціями «Як змоделювати урок у режимі поєднання технології кейс-уроків з інтелектуальною  грою  «Що?Де?Коли?». 

 Чому кейс – урок? Бо таке заняття  інтегрує різні предмети (мова, література, географія, біологія, фізика, хімія,  інформатика, математика, мистецтво і ін.) в одне ціле з метою більш ефективного та глибокого вивчення природи речей та явищ, показуючи школярам об'ємну картину світу. Таким чином, інформація уроку потрапляє в пам'ять у вигляді нейронних зв'язків, які підсилюють запам'ятовування матеріалу, сприяючи глибшому розумінню проблеми навчання.

Чому саме гра «Що?Де?Коли?» ? Це і елемент боротьби, суперництва, і можливість виявити логіку, кмітливість,  вміння знаходити нетривіальні рішення складних запитань,  швидка реакція, почуття гумору, жага до перемоги. Гра стимулює творче мислення, допомагає набуттю досвіду спілкування. У процесі гри школярі здобувають знання, отримуючи при цьому задоволення. Позитивні емоції необхідні для підтримання психологічного здоров’я й ефективної соціальної адаптації  в самостійному житті. Такі уроки  відкривають дітям  радість навчання,  відкривають новий світ, цікавий, яскравий, світ інтелекту, креативу, світ можливостей  реалізувати свої здібності, світ, що сприяє  успіху у житті. А успіх – це перемога.

Учителі не тільки ознайомились з новою технологією, а й на  практиці мали можливість  позмагатися в ерудиції та кмітливості, мали нагоду спробувати креативно  мислити,  відчути командний дух і радість від успішно розв'язаного питання. Отже, поєднання теоретичного і практичного дало  відмінні результати.