24.03.2025 учитель зарубіжної літератури Томчук Н.Б. презентувала власний проєкт з методичними рекомендаціями «Як змоделювати урок у режимі поєднання технології кейс-уроків з інтелектуальною грою «Що?Де?Коли?».
Чому кейс – урок? Бо таке заняття інтегрує різні предмети (мова, література, географія, біологія, фізика, хімія, інформатика, математика, мистецтво і ін.) в одне ціле з метою більш ефективного та глибокого вивчення природи речей та явищ, показуючи школярам об'ємну картину світу. Таким чином, інформація уроку потрапляє в пам'ять у вигляді нейронних зв'язків, які підсилюють запам'ятовування матеріалу, сприяючи глибшому розумінню проблеми навчання.
Чому саме гра «Що?Де?Коли?» ? Це і елемент боротьби, суперництва, і можливість виявити логіку, кмітливість, вміння знаходити нетривіальні рішення складних запитань, швидка реакція, почуття гумору, жага до перемоги. Гра стимулює творче мислення, допомагає набуттю досвіду спілкування. У процесі гри школярі здобувають знання, отримуючи при цьому задоволення. Позитивні емоції необхідні для підтримання психологічного здоров’я й ефективної соціальної адаптації в самостійному житті. Такі уроки відкривають дітям радість навчання, відкривають новий світ, цікавий, яскравий, світ інтелекту, креативу, світ можливостей реалізувати свої здібності, світ, що сприяє успіху у житті. А успіх – це перемога.
Учителі не тільки ознайомились з новою технологією, а й на практиці мали можливість позмагатися в ерудиції та кмітливості, мали нагоду спробувати креативно мислити, відчути командний дух і радість від успішно розв'язаного питання. Отже, поєднання теоретичного і практичного дало відмінні результати.