З метою популяризації інформаційної та медійної грамотності наші
партнери, БО «Smart Angel», створили розважально-просвітницький канал у
TikTok – «Fake.Busters /Мисливці за фейками». Ініціатива здійснюється за
підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії. З часу створення
каналу у грудні 2024 року розміщені на ньому відеосерії зібрали близько 2
мільйони переглядів і понад 115 тисяч реакцій аудиторії.
Серед тем на каналі пропонуються такі: як вберегти свої персональні дані;
як розпізнати шахрайство, ботів, вигаданий та маніпулятивний контент; анонімні
авторитети з інтернету як ненадійне джерело інформації та інші. Вдалим виглядає
формат коротких відео-скетчів з акторами: у кожній серії герої потрапляють в
різні життєві онлайн-пастки, сумніваються в інформації із соціальних мереж і
намагаються розібратися, як слід реагувати на очевидне шахрайство, цькування,
маніпуляції та фейки.
Канал доступний за посиланням:
https://www.tiktok.com/@fake.busters.
Останнє опубліковане
Триває відкрита реєстрація для участі учнів 8-9 класів Закладів загальної середньої освіти в І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, яка завершиться в п'ятницю 26.09.2025 Реєстрація відбувається за покликанням: https://forms.gle/nymnRKJhgYZLbRct9
Малюємо заради миру! На уроках образотворчого мистецтва разом із вчителем Запісоцькою К. Д. наші учні створювали малюнки до Дня миру. Діти зобразили символи миру, дружби й добра, адже мир – це найцінніше, що ми маємо. Кожна робота – це маленьке побажання миру для України та всього світу.
Виховна година у 4 класі (Троць Г.І., Футало Г.Я.). 21 вересня українці разом із цивілізованим світом відзначають Міжнародний день миру та День миру в Україні. Бажаємо миру в сім’ях, миру в серцях та Перемоги і Миру в нашій Україні.
13 вересня — Всесвітній день надання першої медичної допомоги. Для учнів 7–8 класів у нашій гімназії було проведено практичний тренінг «Врятуй себе і товариша». Медична сестра Іванкевич А.С. ознайомила дітей з основними правилами надання першої допомоги та продемонструвала покроковий алгоритм дій у надзвичайних ситуаціях. Учні не лише уважно слухали, а й мали можливість попрактикуватися: як перевірити свідомість, дихання, викликати швидку допомогу, накласти пов’язку чи надати допомогу при непритомності. Такі заняття формують відповідальне ставлення до життя та здоров’я.