Інклюзивна освіта



МОН розробило Національну стратегію розвитку інклюзивної освіти на  2020-2030 роки | ІВА «Освіта України»

  • У 2025-2026 н.р. функціонує 9 класів з інклюзивним навчанням, в яких навчається 15 учнів з особливими освітніми потребами.

Клас

Кількість учнів

1-Б

2

2-А

3

3-В

3

4

1

8

1

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

 Інклюзивне навчання ґрунтується на таких принципах:

  • кожна дитина має право на освіту;
  • кожна дитина має унікальні особливості, інтереси, здібності та навчальні потреби;
  • освітні програми мають брати до уваги широке різноманіття характеристик і потреб дітей;
  • діти з особливими освітніми потребами повинні мати доступ до навчання у звичайних освітніх установах;
  • школи, дитячі садки та інші заклади освіти зобов’язані створити умови навчання, що забезпечують потреби дитини;
  • звичайні заклади освіти є найбільш ефективним методом навчання з точки зору забезпечення потреб дитини, протидії дискримінації та розподілу державних коштів.

 


Останнє опубліковане

27.10.2025
День української писемності та мови

Наша гімназія, разом з усіма педагогічними працівниками, долучилася до написання «Радіодиктанту національної єдності 2025»