З 10 по 14 березня 2025 р. в нашій школі проходив тиждень математики. Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, формування наукового світогляду, розширення й поглиблення знань, умінь і навичок, а також виховання самодисципліни та самоорганізації. Впродовж цього тижня використовувались різні прийоми і форми організації позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.
Розпочинався тиждень математики з ознайомлення учнів з планом та метою його проведення. В перший день вчитель Станько Ю.Б. провела для учнів 6-9 класів розважальні хвилинки "Математичні побажання". Учні витягували із скриньки побажання на майбутнє пов’язані з математикою. Вони були жартівливого характеру та показували дітям, що математика потрібна не лише для розв’язування задач, а й чудово підходить для привітання друзів.
Цього ж дня вчитель Станько Ю.Б. на уроках математики в 6 і 7-Б класах розв’язувала з учнями математичні головоломки. Діти розвивали логічне мислення, увагу та кмітливість.
Також 10 березня учні 7–А класу (вчитель Пелех Г.В.) презентували свої проекти «Математика навколо нас».
“Цікаві факти про математику” “Весела математика “
“Зупинись і розгадай”
У вівторок (11.03) для учнів 8 класу вчитель Станько Ю. Б. провела математичну гру «Щасливий випадок». Чотири команди учнів показали свої знання з алгебри і геометрії змагаючись у різних конкурсах. Діти розгадували математичні кросворди, конвертували валюти, розв’язували задачі на знання математичних понять. Всі учні були активними учасниками, перемогу отримала команда «Піфагори» (Терех С., Яремчук С., Троцько М., Саїв Р., Троцюк А., Затхей М.)
Також у цей день вчитель Станько Ю.Б, провела для учнів 7-Б класу математичну вікторину «Математика в житті та природі». Метою такого заходу було прищеплювати любов до математики, виробляти вміння використовувати здобуті знання у житті; розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення. Учні відповідали на питання вікторини, отримуючи «смайлики» за правильну відповідь. Найактивнішим учасником вікторини був Кудрич Павло. Він отримав 11 «смайликів».
У середу (12.03) учні 2 класу разом з вчителем Заблоцькою В.І. вирушили у захопливу подорож під назвою "Математичні перевезення"!
Вони:
✅ Розв’язували цікаві математичні завдання в межах 100, допомагаючи уявним водіям правильно рахувати вантаж.
✅ Використовували свою уяву та знання, щоб створити власний транспортний засіб із паперу, картону чи інших матеріалів.
✅ Дізнались, як математика допомагає у світі транспорту!
Виконали творче завдання:
Змайстрували свою математичну машину – автобус, вантажівку, поїзд, який перевозитиме цифри та приклади!
Цього ж дня вчитель Пелех Г.В. з учнями 5 класу провела дискусію, де в повсякденному житті використовуються звичайні дроби, проходили лабіринт “У світі звичайних дробів”, де знаходили завдання на додавання, віднімання та порівняння звичайних дробів та мішаних чисел.
В четвер 13.03. з учнями 6 класу вчитель Станько Ю.Б. провела гру змагання «Конкурс веселих математиків». Діти розв’язували різні цікаві логічні задачі, розгадували ребуси, анаграми, головоломки. Всі активно працювали, кожен прагнув принести якнайбільше балів своїй команді. Перемогу отримала команда «Дроби» (Жезло Д., Легка В., Плечак А., Гриців Н., Васько Д., Пилипюк Ю.).
Хто розумніший – чоловіки чи жінки? Вчені не заперечують, що в окремих аспектах інтелектуального розвитку відмінність між чоловіками і жінками все ж існує. Тисячі років людство шукає відповідь на це філософське питання. Шукали і учні 9 класу під час інтелектуальної математичної гри – конкурсу «Хто зверху?» під керівництвом вчителя Карпів Г.І.
Дуель між збірними командами хлопців та дівчат складалася з п’яти раундів, кожен з яких мав різні конкурси: «Збери слова, «Вірю — не вірю», «Хто я?», «Бліц», «Показуха». В процесі гри-конкурсу команди мали можливість продемонструвати ерудицію, знання математики та історії математики.
Під час нелегкої, проте захопливої гри перемогу здобула команда дівчат.
Цього ж дня вчитель Пелех Г.В. провела для учнів 5 класу гру «Математичне доміно». Учні випадковим чином поділилися на чотири команди. Кожна команда отримала завдання та прийнялася до роботи. Завдання полягало в тому, щоб правильно та найшвидше скласти доміно. Всі чудово впоралися із поставленим вимогами, але звісно, були переможці. Виграла команда “Правого нижнього кута” на чолі із капітаном Котом Ігорем.
Учні 7-А класу розв'язували кросворд “Магічні числа”.
14 березня – День народження числа ПІ. Всі заходи цього дня були пов’язані з цим числом. Для 8 і 7-Б класу вчитель Станько Ю.Б. провела виховний захід «Історія числа ПІ». Учні дізналися про виникнення числа ПІ, святкування в інших країнах, памятники, його використання, рекорди запам’ятовування знаків після коми.
У міжнародний день числа пі учні 7-а класу (вчитель Пелех Г.В.) також дізналися цікаві факти про це число і розповіли цікавинки, які знайшли про число пі в мережі.
В цей день пройшов конкурс малюнків серед учнів 6 класу на тему «Ось таке я число ПІ» Всі роботи були надзвичайно творчими і креативними. Перемогу отримав Карпів Назарій.
На завершення Тижня математики учні 5 класу розв’язували цікаві завдання “Таємні числа” та судоку. Всі активно брали участь, дехто вперше познайомився з судоку. Цікаві приклади та головоломки сприяють активному розвитку юних математиків.
Також в п’ятницю були проведені підсумки тижня та нагороджені переможці конкурсів.
Всі заходи тижня математики спрямовувались на активізацію пізнавальної діяльності учнів, підвищення інтересу школярів до вивчення математики, розширення їх кругозору.
Сподіваємось, що більшість наших учнів відчули красу математики, її присутність у нашому повсякденному житті та більш глибоко усвідомили необхідність її вивчення.